reklama - zainteresowany?

Poradnik innowacyjnego przedsiębiorcy. Inspiracje, narzędzia, dobre praktyki - Onepress

Poradnik innowacyjnego przedsiębiorcy. Inspiracje, narzędzia, dobre praktyki
ebook
Autor: Jan Fazlagić
ISBN: 978-8-3756-1790-0
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2017-10-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)

Dodaj do koszyka Poradnik innowacyjnego przedsiębiorcy. Inspiracje, narzędzia, dobre praktyki

Tagi: Ekonomia

Na najnowszą historię polskich samorządów składa się wiele sukcesów i spektakularnych dokonań. Jednak czas biegnie szybko i rzeczywistość rodzi nowe wyzwania. Sprostanie im wymaga, jak nigdy dotąd, kreatywności oraz innowacyjności w zarządzaniu lokalnymi społecznościami i gospodarkami. Jak tworzyć proinnowacyjną kulturę w samorządzie? Jak określać priorytety gospodarcze na poziomie lokalnym? Jak wspierać innowacje społeczne w samorządzie? Poradnik omawia korzyści, jakie odnoszą i mogą odnieść polskie samorządy, jeśli postawią na innowacyjnych liderów samorządowych. Książka zawiera wiele inspiracji, narzędzi oraz dobrych praktyk.

Autor, prof. Jan Fazlagić, wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, jest uznanym ekspertem w dziedzinie zarządzania wiedzą, innowacyjnością oraz kapitałem intelektualnym, a ponadto prowadzi szkolenia i warsztaty dla praktyków biznesu.


Dr hab. Jan Fazlagić – profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Ekspert od zarzÄ…dzania wiedzÄ…, edukacji, innowacyjnoÅ›ci oraz zarzÄ…dzania kapitaÅ‚em intelektualnym, jeden z prekursorów Knowledge Management w Polsce. Autor pierwszego w Polsce doktoratu (2001) i pierwszej w Polsce rozprawy habilitacyjnej dotyczÄ…cych zarzÄ…dzania wiedzÄ… w sektorze usÅ‚ug. Dyrektor Instytutu KreatywnoÅ›ci w Krakowie. Współautor wielu ekspertyz dla firm i instytucji sektora publicznego. Stypendysta dwóch prestiżowych stypendiów: Fulbright Senior Scholarship (2006–2007) oraz Marie Curie Research Fellowship (2002–2003). Autor pierwszego w Polsce podrÄ™cznika do zarzÄ…dzania wiedzÄ… ZarzÄ…dzanie wiedzÄ…. PodrÄ™cznik akademicki oraz książki Kreatywni w biznesie (Poltext 2015). Autor bloga: jakiestudiawybrac.blogspot.com. StworzyÅ‚ pierwszy w Polsce raport o kapitale intelektualnym uczelni. UczestniczyÅ‚ w wielu projektach badawczych i szkoleniowych m.in. współtworzyÅ‚ europejski portal zarzÄ…dzania wiedzÄ… knowledgaboard.com. Współautor podrÄ™cznika RECORD opracowanego na zamówienie Komisji Europejskiej: Recognising Central and Eastern European Centres of RTD: Perspectives for the European Research Area. Prowadzi szkolenia i warsztaty m.in. dla praktyków biznesu.

Dodaj do koszyka Poradnik innowacyjnego przedsiębiorcy. Inspiracje, narzędzia, dobre praktyki

 

Osoby które kupowały "Poradnik innowacyjnego przedsiębiorcy. Inspiracje, narzędzia, dobre praktyki", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O współczesnych praktykach genderyzacji ciaÅ‚a

Dodaj do koszyka Poradnik innowacyjnego przedsiębiorcy. Inspiracje, narzędzia, dobre praktyki

Spis treści

Poradnik innowacyjnego przedsiębiorcy. Inspiracje, narzędzia, dobre praktyki eBook -- spis treści

Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Innowacyjny samorząd
Wprowadzenie
1.1. Czym jest innowacyjność?
1.2. Konkurencyjność samorzÄ…dów
1.3. Na czym polegajÄ… innowacje w samorzÄ…dach?
1.4. Bariery dla wdrażania innowacji w samorządach i sposoby ich pokonywania
1.5. Schematy myślowe przeszkodą w rozwoju samorządu
RozdziaÅ‚ 2. Kierunki rozwoju innowacyjnych samorzÄ…dów
Wprowadzenie
2.1. Uwarunkowania makroekonomiczne samorzÄ…dów w ujÄ™ciu globalnym
2.2. Trendy globalne
2.3. Rozwój przemysÅ‚ów kreatywnych szansÄ… dla Å›rednich i dużych miast w Polsce
Rozdział 3. Innowacyjni pracownicy w innowacyjnym samorządzie
Wprowadzenie
3.1. Teorie wyjaÅ›niajÄ…ce istotÄ™ procesu twórczego
3.2. Innowacyjni pracownicy
3.3. Motywowanie innowacyjnych pracowników w samorzÄ…dzie
3.4. Jak zmienić urzÄ…d w „fabrykÄ™ innowacji”?
Rozdział 4. Kapitał społeczny w samorządzie
Wprowadzenie
4.1. Czym jest kapitał społeczny?
4.2. Dlaczego warto budować kapitał społeczny w samorządzie?
4.3. Jak wycenić kapitał społeczny?
4.4. Pomiar kapitału społecznego
RozdziaÅ‚ 5. Tworzenie innowacyjnych strategii dla samorzÄ…dów
Wprowadzenie
5.1. Istota strategii dla samorzÄ…du
5.2. Wizja i misja samorzÄ…du
5.3. Cele strategii i kierunki interwencji
5.4. Monitoring strategii
5.5. Wdrażanie strategii
5.6. Możliwości poprawy procesu wdrażania strategii[28]
Rozdział 6. Storytelling
Wprowadzenie
6.1. Istota storytellingu
6.2. Rodzaje historii
6.3. Storytelling na przykładzie wybranych polskich miast
RozdziaÅ‚ 7. Rankingi samorzÄ…dowe na przykÅ‚adzie powiatów
Wprowadzenie
7.1. WiedeÅ„ – jako przykÅ‚ad Å›wiatowego lidera rankingów miast
7.2. Ranking ZwiÄ…zków Powiatów Polskich
7.3. Ranking Powiatów do 60 tys. mieszkaÅ„ców[2]
7.4. Ranking powiatów „Newsweeka”
7.5. Ranking miast „Gazety Wyborczej”
7.6. Ranking Miast UczÄ…cych SiÄ™ („Polityka Insight”)
7.7. Rankingi najbiedniejszych powiatów w Polsce[3]
7.8. Rankingi międzynarodowe
Bibliografia

 

Dodaj do koszyka Poradnik innowacyjnego przedsiębiorcy. Inspiracje, narzędzia, dobre praktyki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.