reklama - zainteresowany?

Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych - Onepress

Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor: Hubbard Douglas W.
Tłumaczenie: Zinserling Urszula
ISBN: 978-8-3774-6467-0
stron: 400, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)

Dodaj do koszyka Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Tagi: Ekonomia

Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
•    Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są
•    Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami
•    Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy

Dowiedz się:
•    Jak nie mierzyć ryzyka
•    Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych
•    Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru
•    Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Dodaj do koszyka Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

 

Osoby które kupowały "Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.