reklama - zainteresowany?

Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych - Onepress

Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor: Hubbard Douglas W.
TÅ‚umaczenie: Zinserling Urszula
ISBN: 978-8-3617-3263-1
stron: 400, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,07 zł (poprzednio: 64,19 zł)
Oszczędzasz: 22% (-14,12 zł)

Dodaj do koszyka Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Tagi: Ekonomia

Wszystko można zmierzyć.

To Å›miaÅ‚e zapewnienie stanowi klucz do rozwiÄ…zania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy sÄ… niewymierne, jest przyczynÄ… znaczÄ…cego odpÅ‚ywu Å›rodków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki spoÅ‚ecznej, ochrony Å›rodowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaÅ› część twojego życia lub obowiÄ…zków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twojÄ… firmÄ™, a nawet twój rzÄ…d.

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i Å›wiat w ogóle. Autor siÄ™ga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie Å‚atwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmujÄ…cej pracy dowiesz siÄ™, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważaÅ‚eÅ› za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko zwiÄ…zane z technologiÄ…. DziÄ™ki przykÅ‚adom, które skÅ‚oniÄ… ciÄ™ do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeÅ›li poczÄ…tkowo wydaje siÄ™ to niemożliwe, książka zapozna ciÄ™ z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwÅ‚aszcza niepewnoÅ›ci i ryzyka.

Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
• Trzy powody, dla których rzeczy wydajÄ… siÄ™ niewymierne, a wcale takie nie sÄ…
• InspirujÄ…ce przykÅ‚ady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakujÄ…co prostymi metodami
• Sposób obliczania wartoÅ›ci informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyÅ‚eÅ› dotychczas niewÅ‚aÅ›ciwe rzeczy

Dowiedz siÄ™:
• Jak nie mierzyć ryzyka
• Jak dokonać pomiaru „miÄ™kkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych
• Jak udoskonalić osÄ…dy ekspertów, aby staÅ‚y siÄ™ skutecznymi, wystandaryzowanymi narzÄ™dziami pomiaru
• Jak korzystać z internetu, by sÅ‚użyÅ‚ ci jako narzÄ™dzie pomiaru

Pomiar uniwersalny to gruntowne źródÅ‚o z analizami przypadków i uzupeÅ‚niajÄ…cÄ… treÅ›ciwÄ… stronÄ… internetowÄ…, z której można zaczerpnąć przykÅ‚ady oparte na arkuszach kalkulacyjnych. Książka pokazuje, jak jej autor, Douglas Hubbard – twórca Ekonomii Informacji Stosowanej – zastosowaÅ‚ swoje podejÅ›cie w różnych branżach. Przekonasz siÄ™, że każdy problem, bez wzglÄ™du na trudność, niedookreÅ›lenie lub niepewność nadaje siÄ™ do zmierzenia z wykorzystaniem sprawdzonych metod. To przejrzysta i przystÄ™pna książka, do której bÄ™dziesz wielokrotnie wracać – bez umiaru.

Dodaj do koszyka Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

 

Osoby które kupowały "Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Spis treści

Dodaj do koszyka Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.