reklama - zainteresowany?

Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa - Onepress

Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa
ebook
Autor: Wiesława Caputa
ISBN: 978-83-7941-456-7
stron: 175, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 64,60 zł (poprzednio: 76,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-11,40 zł)

Dodaj do koszyka Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa

Tagi: Ekonomia | Finanse

We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem, lecz również potencjału zasobowego, będącego pochodną wiedzy klienta. Taki sposób pomiaru jest wynikiem zmian zachodzących w otoczeniu, które wymusiły konieczność postrzegania klienta nie tylko jako biernego nabywcy produktu, lecz również aktywnego uczestnika rynku, dla którego i przy współudziale którego przedsiębiorstwo kreuje wartość.

Książka omawiając problematykę pomiaru wartości klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa i prezentując wyniki badań empiryczych, adresowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką zarządzania wartością klienta i kreowania relacji z klientami. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: marketingu, controllingu i zarządzania wartością klienta.

Dodaj do koszyka Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.