reklama - zainteresowany?

Pomiar i komunikowanie warto - Onepress

Pomiar i komunikowanie warto
ebook
Autor: Marcin Michalak
ISBN: 978-83-8220-857-3
stron: 214, Format: ebook
Data wydania: 2022-08-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,17 zł (poprzednio: 44,38 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,21 zł)

Dodaj do koszyka Pomiar i komunikowanie warto

Tagi: Ekonomia | Finanse | Zarz

W niniejszej monografii obja

Dodaj do koszyka Pomiar i komunikowanie warto

 

Osoby które kupowały "Pomiar i komunikowanie warto", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Pomiar i komunikowanie warto

Spis treści

Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości. Ujęcie teoretyczne, studia przypadków, model eBook -- spis treści

Wstęp 9

Rozdział 1

Wartość ekonomiczna w systemie rachunkowości przedsiębiorstwa 13

1.1. Nadrzędne cele finansowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem 13

1.2. Wartość ekonomiczna jako miernik realizacji celu przedsiębiorstwa 20

1.3. Rachunkowość jako system zorientowany na cel przedsiębiorstwa 28

 

Rozdział 2

Wpływ inwestycji w majątek trwały na wartość ekonomiczną przedsiębiorstwa 35

2.1. Istota i klasyfikacja inwestycji 35

2.2. Znaczenie inwestycji w majątek trwały w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa 48

2.3. Istota i charakterystyka procesu inwestowania w operacyjny majątek trwały przedsiębiorstwa 52

 

Rozdział 3

Odzwierciedlenie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w podsystemie rachunkowości zarządczej i rachunkowości finansowej 59

3.1. Wartość ekonomiczna operacyjnego majątku trwałego w podsystemie rachunkowości zarządczej 59

3.2. Wartość ekonomiczna operacyjnego majątku trwałego w podsystemie rachunkowości finansowej 70

3.3. Krytyka wykorzystania wartości ekonomicznej w rachunkowości finansowej 84

3.4. Determinanty cech jakościowych informacji o wartości ekonomicznej 89

 

Rozdział 4

Wartość godziwa i wartość użytkowa – determinanty wartoÅ›ci ekonomicznej operacyjnego majÄ…tku trwaÅ‚ego w regulacjach rachunkowoÅ›ci finansowej 95

4.1. Wartość godziwa jako determinanta wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego 95

4.2. Wartość użytkowa jako determinanta wartoÅ›ci ekonomicznej operacyjnego majÄ…tku  trwaÅ‚ego 98

4.3. Komunikowanie informacji o wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w sprawozdaniach finansowych 110

4.4. Komunikowanie informacji o wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w badaniach naukowych 115

 

Rozdział 5

Wartość ekonomiczna operacyjnego majÄ…tku trwaÅ‚ego w systemie rachunkowoÅ›ci JapoÅ„skiego ZakÅ‚adu Produkcyjnego (JZP) – studium przypadku 131

5.1. Cel i opis badania 131

5.2. Ogólna charakterystyka podmiotu badania 132

5.3. Ogólna charakterystyka systemu zarzÄ…dzania podmiotem badania 133

5.4. Opis systemu rachunkowości stosowanego w podmiocie badania w kontekście pomiaru i komunikowania wartości ekonomicznej majątku trwałego na potrzeby zarządzania i sprawozdawczości finansowej 135

5.5. Wnioski z analizy studium przypadku 147

 

Rozdział 6

Wartość ekonomiczna operacyjnego majÄ…tku trwaÅ‚ego w systemie rachunkowoÅ›ci Stacji Dealersko-Serwisowej – studium przypadku 149

6.1. Cel i opis badania 149

6.2. Ogólna charakterystyka podmiotów badania 150

6.3. Ogólna charakterystyka systemu zarzÄ…dzania w próbie badawczej 153

6.4. Opis systemu rachunkowości stosowanego w badanych podmiotach w kontekście pomiaru i komunikowania wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego na potrzeby zarządzania i sprawozdawczości finansowej 156

6.5. Wnioski z analizy studium przypadku 168

 

Rozdział 7

Model systemu rachunkowości zorientowany na pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego 169

7.1. Opis założeń przyjętych do konstrukcji modelu 169

7.2. Konstrukcja ramowa modelu 173

7.3. SzczegóÅ‚owa propozycja struktury podsystemu rachunkowoÅ›ci zarzÄ…dczej 179

7.4. SzczegóÅ‚owe rozwiÄ…zania dotyczÄ…ce podsystemu rachunkowoÅ›ci finansowej 186

7.5. Możliwości i uwarunkowania zastosowania modelu w praktyce 194

Zakończenie 197

Bibliografia 199

Spis rysunków 211

Spis tabel 213

Dodaj do koszyka Pomiar i komunikowanie warto

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.