reklama - zainteresowany?

Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości - Onepress

Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości
ebook
Autor: Monika Łada
ISBN: 978-8-3724-6686-0
stron: 246, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,25 zł (poprzednio: 25,00 zł)
Oszczędzasz: 23% (-5,75 zł)

Dodaj do koszyka Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości

Tagi: Ekonomia

Głównym celem pracy jest próba skonstruowania modelu identyfikacji i pomiaru relacji z klientami w metodach rachunkowości zarządczej. Zrealizowanie tego celu wymagało identyfikacji metod rachunkowości zarządczej zorientowanych na relacje z klientami, wskazania przyczyn ich rozwoju oraz przeprowadzenia analizy poszczególnych metod z punktu widzenia zastosowanych kategorii pomiaru, generowanych zbiorów informacji i celów, dla których informacje te są opracowywane. Celem aplikacyjnym opracowania jest ocena skali i uwarunkowań wykorzystania poszczególnych metod rachunkowości zarządczej zorientowanych na relacje z klientami w polskich spółkach giełdowych i wskazanie na tej podstawie najważniejszych czynników determinujących efektywne wykorzystanie tych metod w praktyce przedsiębiorstw.

Osiągnięcie obu celów zostało zrealizowane poprzez badania skierowanie na udowodnienie następujących tez badawczych: Pomiar prowadzony w odniesieniu do relacji z klientami jest przedmiotem badań rachunkowości zarządczej; Zmiana relacji organizacji gospodarczych z klientami wpłynęła na rozwój nowej grupy metod rachunkowości zarządczej zorientowanych na klientów i relacje, jakie te podmioty utrzymują z organizacją; Pomiar relacji z klientami we współczesnej rachunkowości zarządczej jest prowadzony w trzech perspektywach: wartości dla klienta, wartości klienta oraz współkreowania wartości w sieci powiązań międzyorganizacyjnych; Wprowadzanie kolejnych perspektyw pomiaru relacji z klientami przyczynia się do rozwoju nowych metod rachunkowości zarządczej oraz modyfikacji metod już znanych; Rozwój metod zorientowanych na relacje z klientami wymaga rozszerzenia zakresu rachunkowości zarządczej o nowe zbiory informacji; Uwarunkowania praktycznego zastosowania metod rachunkowości zarządczej zorientowanych na relacje z klientami są złożone nie można wskazać jednego czynnika determinującego pozytywny wpływ ich zastosowania na efektywność działalności organizacji gospodarczych.

Dodaj do koszyka Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości

 

Osoby które kupowały "Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości

Spis treści

Dodaj do koszyka Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.