reklama - zainteresowany?

Polskie porty morskie w zmieniającym się otoczeniu zewnętrznym - Onepress

Polskie porty morskie w zmieniającym się otoczeniu zewnętrznym
ebook
Autor: Michał Pluciński
ISBN: 978-83-7941-455-0
stron: 309, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 72,25 zł (poprzednio: 85,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-12,75 zł)

Dodaj do koszyka Polskie porty morskie w zmieniającym się otoczeniu zewnętrznym

Tagi: Ekonomia | Sprzedaż

W monografii w sposób kompleksowy ujęto wpływ zmieniającego się otoczenia zewnętrznego na funkcjonowanie i rozwój najważniejszych polskich portów morskich.

Analizowane porty morskie to złożone struktury gospodarcze, zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i w zakresie oddziaływania na bliższe i dalsze otoczenie. Do najważniejszych uwarunkowań zewnętrznych zaliczono:
o transformacjÄ™ systemu gospodarczego Polski,
o globalizacjÄ™,
o międzynarodową regionalną integrację gospodarczą.

Wpływ zmieniającego się otocznia zewnętrznego na funkcjonowanie i rozwój portów morskich w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i Świnoujściu zarówno na etapie badań empirycznych, jak i w wymiarze postulatywnym zaprezentowano na trzech płaszczyznach:
o atrybutów polskich portów morskich,
o realizowanych przez nie funkcji,
o struktur, w ramach których można rozpatrywać wspomniane porty.

W końcowej części pracy, oprócz przeprowadzenia odrębnych rozważań w ramach każdej ze zidentyfikowanych płaszczyzn, zaprezentowano mapę relacji łączących atrybuty, funkcje i struktury polskich portów morskich.

Dodaj do koszyka Polskie porty morskie w zmieniającym się otoczeniu zewnętrznym

 

Osoby które kupowały "Polskie porty morskie w zmieniającym się otoczeniu zewnętrznym", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Polskie porty morskie w zmieniającym się otoczeniu zewnętrznym

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Polskie porty morskie w zmieniającym się otoczeniu zewnętrznym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.