reklama - zainteresowany?

Podglądanie ryzyka. Dyktat założeń - Onepress

Podglądanie ryzyka. Dyktat założeń
ebook
Autor: Andrzej Chyliński
ISBN: 978-83-011-8659-3
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,00 zł

Dodaj do koszyka Podglądanie ryzyka. Dyktat założeń

Tagi: Ekonomia

Książka, której przedmiotem jest ryzyko, poświęcona jest ryzyku rozumianemu zarówno potocznie, jak i specjalistycznie. W życiu codziennym nowoczesne podejście do ryzyka może wymagać dokonania wyboru między bezpieczeństwem właściwym dla sytuacji, w której „nie kusimy losu”, a sytuacją,  z którą związany jest jakiś poziom zagrożenia, które może narazić nas na stres albo choćby wywołać niepokój. W nauce ryzyko analizowane jest zazwyczaj w sposób właściwy dla danej gałęzi nauki.

Zaprezentowane analizy ujmują ryzyko na ogół w kontekście związanym z ludźmi i ich działalnością, w sposób osadzony w kulturze i historii społeczeństwa, oparty na wiedzy. Czytelnik znajdzie w książce obrazowe przykłady analiz przeprowadzonych przystępnie przy zachowaniu trzeźwego, zrozumiałego stylu. Między innymi można zapoznać się z wyjaśnieniem podstawowych pojęć ekonomicznych na przykładzie funkcjonowania gospodarstwa domowego, poznać sposób obliczania wartości narażonej na ryzyko czy też określić, w jaki sposób dokonać podziału kwoty na część, którą powinniśmy zainwestować i część, którą powinniśmy przechowywać bezpieczniej.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, studentów oraz wszystkich, którzy chcą poznać i zrozumieć za¬sady rozsądnego zarządzania ryzykiem.

Dodaj do koszyka Podglądanie ryzyka. Dyktat założeń

 

Osoby które kupowały "Podglądanie ryzyka. Dyktat założeń", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Podglądanie ryzyka. Dyktat założeń

Spis treści

Podgl

Dodaj do koszyka Podglądanie ryzyka. Dyktat założeń

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.