reklama - zainteresowany?

Po - Onepress

Po
ebook
Autor: Eugeniusz Gostomski, Marta Penczar, B
ISBN: 978-83-7941-639-4
stron: 164, Format: ebook
Data wydania: 2007-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 55,25 z艂 (poprzednio: 65,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-9,75 z艂)

Dodaj do koszyka Po

Tagi: Ekonomia | Finanse

Biblioteka Kongresu Consumer Finance jest cyklem wydawniczym Konferencji Przedsi

Dodaj do koszyka Po

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Po", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Po

Spis tre艣ci

Po艣rednictwo kredytowe w Polsce - podr臋cznik dla praktyk贸w eBook -- spis tre艣ci

S艂owo wst臋pne 7

Wprowadzenie 9

Rozdzia艂 1

Funkcjonowanie rynku kredyt贸w detalicznych 11

1.1. Motywy i konsekwencje zad艂u偶ania si臋 gospodarstw domowych - Marta Penczar 11

1.2. Istota rynku kredytowego - Marta Penczar 18

1.2.1. Definicja rynku kredytowego i kredytu detalicznego 18

1.2.2. Segmenty rynku kredyt贸w detalicznych 19

1.2.3. Produkty na rynku kredyt贸w detalicznych 21

1.2.4. Podmioty wyst臋puj膮ce na rynku kredytowym 24

1.3. Podstawy prawne funkcjonowania rynku kredytowego - Eugeniusz Gostomski, Marta Penczar - pkt. 1.3.6 27

1.3.1. Umowa kredytowa 27

1.3.2. Kredyt a po偶yczka 29

1.3.3. Ustawa o kredycie konsumenckim 31

1.3.4. Ustawa o elektronicznych instrumentach p艂atniczych 33

1.3.5.Ustawa o maksymalnych odsetkach 36

1.3.6. Wybrane regulacje unijne 37

1.3.6.1. Propozycja nowej dyrektywy dotycz膮cej kredytu konsumenckiego 38

1.3.6.2. Budowa systemu FIN-NET 41

1.3.6.3. Dyrektywa w sprawie sprzeda偶y konsumentom us艂ug finansowych na odleg艂o艣膰 41

1.3.6.4. Dzia艂ania na rzecz integracji rynku kredyt贸w mieszkaniowych 42

1.3.7. Zagadnienia upad艂o艣ci konsumenckiej 44

1.4. Proces udzielania kredyt贸w detalicznych - B艂a偶ej Lepczy艅ski, Eugeniusz Gostomski - pkt. 1.4.2.2 47

1.4.1. Badanie zdolno艣ci kredytowej klienta detalicznego 47

1.4.1.1. Ocena zdolno艣ci kredytowej jako kluczowy element procedury kredytowej 47

1.4.1.2. Kryteria i metody oceny zdolno艣ci kredytowej 49

1.4.2. Sposoby zabezpieczenia kredytu 53

1.4.2.1. Zabezpieczenia prawne sp艂aty kredytu 53

1.4.2.2. Ubezpieczenie jako instrument zabezpieczaj膮cy przed ryzykiem 56

1.4.3. Oprocentowanie kredyt贸w i po偶yczek 59

1.4.4. Rola informacji gospodarczej i kredytowej w ograniczaniu ryzyka kredytowego 62

1.5. Monitoring i windykacja nale偶no艣ci kredytowych - Eugeniusz Gostomski 66

1.5.1. Metody monitorowania sp艂aty udzielonych kredyt贸w 66

1.5.2. Klasyfikacja nale偶no艣ci kredytowych i tworzenie rezerw celowych 69

1.5.3. Metody post臋powania upominawczego 72

1.5.4. Restrukturyzacja nale偶no艣ci kredytowych 73

1.5.5. S膮dowe post臋powanie egzekucyjne 74

1.5.6. Sprzeda偶 nale偶no艣ci nieregularnych firmom windykacyjnym 76

1.5.7. Sekurytyzacja nale偶no艣ci kredytowych 78

Rozdzia艂 2

Po艣rednicy kredytowi na rynku kredyt贸w detalicznych 83

2.1. Stan i perspektywy rozwoju po艣rednictwa kredytowego w Polsce - Marta Penczar, B艂a偶ej Lepczy艅ski

2.2. Modele wsp贸艂pracy po艣rednik贸w kredytowych z bankami - Adam Barembruch 87

2.2.1. Bank jako klasyczny po艣rednik finansowy a po艣rednictwo kredytowe 87

2.2.2. Prawne i organizacyjne podstawy wsp贸艂pracy po艣rednik贸w kredytowych i bank贸w - outsourcing 90

2.2.3. Wybrane modele wsp贸艂pracy po艣rednik贸w kredytowych i bank贸w 93

2.3. Zarz膮dzanie finansami w instytucji po艣rednictwa kredytowego - Eugeniusz Gostomski 102

2.3.1. Istota, klasyfikacja i ewidencja koszt贸w w firmach po艣rednictwa kredytowego

2.4. Marketing w po艣rednictwie kredytowym - Eugeniusz Gostomski 105

2.4.1. Proces komunikacji z klientem na rynku kredyt贸w detalicznych 105

2.4.2. Metody promocji wykorzystywane w po艣rednictwie kredytowym 108

2.5. Metody i techniki skutecznej sprzeda偶y - Eugeniusz Gostomski 111

2.5.1. Kana艂y dystrybucji produkt贸w bankowych 111

2.5.2. Proces sprzeda偶y produkt贸w bankowych 113

2.5.3. Metody negocjacji z klientami 116

2.5.4. Budowanie d艂ugoterminowych relacji z klientami 117

2.6. Zarz膮dzanie firm膮 po艣rednictwa kredytowego - Eugeniusz Gostomski 121

2.6.1. Lokalizacja i urz膮dzenie biura firmy po艣rednictwa kredytowego 121

2.6.2. Podstawy zarz膮dzania firm膮 po艣rednictwa kredytowego 121

2.6.2.1. Skuteczne zarz膮dzanie personelem agencji 123

2.6.2.2. Rola procedur w dzia艂aniu firmy 124

2.6.2.3. Jak usprawni膰 zarz膮dzanie firm膮 po艣rednictwa kredytowego? 125

2.6.2.4. Najcz臋艣ciej pope艂niane b艂臋dy przez mened偶er贸w 127

2.6.3. Zarz膮dzanie czasem i organizacja pracy sekretariatu 127

2.7. Znaczenie doradztwa kredytowego w sprzeda偶y kredyt贸w - Adam Barembruch 130

Rozdzia艂 3

Etyka w biznesie 137

3.1. Definicja i geneza biznesu spo艂ecznie odpowiedzialnego - Marta Penczar 137

3.2. Programy etyczne firm - Marta Penczar 140

3.3. Elementy kodeksu etycznego - Marta Penczar 143

3.4. Kodeksy etyczne i zasady dobrych praktyk na rynku finansowym w Polsce - Marta Penczar 145

3.5. Zasady dobrych praktyk sprzeda偶y produkt贸w kredytowych firm zrzeszonych w Konferencji Przedsi臋biorstw Finansowych w Polsce - Marta Penczar 152

Pytania testowe sprawdzaj膮ce wiedz臋 157

Dodaj do koszyka Po

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.