Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane - Onepress
ISBN: 978-83-787-5122-9
stron: 416, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 33,56 zł (poprzednio: 42,48 zł)
Oszczędzasz: 21% (-8,92 zł)
RozdziaÅ‚ pierwszy poÅ›wiÄ™cono studiom dorobku nauk o zarzÄ…dzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiÄ™biorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykÄ™ planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyÅ‚aniajÄ…cych siÄ™ i nowych koncepcji zarzÄ…dzania i marketingu, które dopeÅ‚niÅ‚y caÅ‚oÅ›ciowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujÄ™cia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badaÅ„ empirycznych. W zakoÅ„czeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszÄ…ce siÄ™ do sformuÅ‚owanych celów pracy oraz hipotezy gÅ‚ównej. Na koÅ„cu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.
Osoby które kupowały "Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)