reklama - zainteresowany?

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane - Onepress

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane
ebook
Autor: Katarzyna Rupik
ISBN: 978-83-787-5122-9
stron: 416, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,40 zł (poprzednio: 43,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-8,60 zł)

Dodaj do koszyka Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

Tagi: Ekonomia

Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujęcia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badań empirycznych. W zakończeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszące się do sformułowanych celów pracy oraz hipotezy głównej. Na końcu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.

Dodaj do koszyka Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

 

Osoby które kupowały "Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

Spis treści

Dodaj do koszyka Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.