reklama - zainteresowany?

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane - Onepress

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane
ebook
Autor: Katarzyna Rupik
ISBN: 978-83-787-5122-9
stron: 416, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,56 zł (poprzednio: 42,48 zł)
Oszczędzasz: 21% (-8,92 zł)

Dodaj do koszyka Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

Tagi: Ekonomia

RozdziaÅ‚ pierwszy poÅ›wiÄ™cono studiom dorobku nauk o zarzÄ…dzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiÄ™biorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykÄ™ planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyÅ‚aniajÄ…cych siÄ™ i nowych koncepcji zarzÄ…dzania i marketingu, które dopeÅ‚niÅ‚y caÅ‚oÅ›ciowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujÄ™cia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badaÅ„ empirycznych. W zakoÅ„czeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszÄ…ce siÄ™ do sformuÅ‚owanych celów pracy oraz hipotezy gÅ‚ównej. Na koÅ„cu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.

Dodaj do koszyka Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

 

Osoby które kupowały "Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

Spis treści

Dodaj do koszyka Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.