reklama - zainteresowany?

Planowanie i projektowanie szkoleń - Onepress

Planowanie i projektowanie szkoleń
Autor: Rae Leslie
Tytuł oryginału: PLANNING AND DESIGNING TRAINING PROGRAMMES
Tłumaczenie: Hędrzak Anna
ISBN: 978-8-3633-9111-9
stron: 264, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,07 zł (poprzednio: 48,67 zł)
Oszczędzasz: 30% (-14,60 zł)

Dodaj do koszyka Planowanie i projektowanie szkoleń

Tagi: Prezentacje

Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest staÅ‚e podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem zÅ‚ożonym i dÅ‚ugotrwaÅ‚ym, wymagajÄ…cym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiÄ™biorstwa. Książka zawiera uniwersalny i kompletny zbiór informacji na temat tego przedsiÄ™wziÄ™cia.

W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy procesu szkolenia, do których należą:

  • rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych firmy,
  • planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych,
  • projektowanie i przeprowadzanie treningów i sesji szkoleniowych,
  • ocena efektów programów szkoleniowo-rozwojowych.


Adresaci:
Książka może stanowić nieocenionÄ… pomoc dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleÅ„, pracowników dziaÅ‚ów personalnych i trenerów. Zainteresuje również osoby prowadzÄ…ce wszelkiego rodzaju szkolenia, np. nauczycieli i psychologów. Zastosowanie odpowiednich, szczegóÅ‚owo omówionych w tej książce metod pozwoli im skrócić czas konieczny do przygotowania szkolenia i zwiÄ™kszyć jego efektywność.

Dodaj do koszyka Planowanie i projektowanie szkoleń

 

Osoby które kupowały "Planowanie i projektowanie szkoleń", wybierały także:

  • Prezentacje. Po prostu!
  • Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpoÅ›redniej
  • SiÅ‚a gÅ‚osu. Jak mówić, by ludzie chcieli sÅ‚uchać
  • Porywaj
  • SzkoÅ‚a Mówców. MyÅ›l i prezentuj inaczej niż wszyscy

Dodaj do koszyka Planowanie i projektowanie szkoleń

Spis treści

Dodaj do koszyka Planowanie i projektowanie szkoleń

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.