reklama - zainteresowany?

Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi - Onepress

Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi
ebook
Autor: Ken Blanchard, Marc Muchnick
Tytuł oryginału: The Leadership Pill: The Missing Ingredient in Motivating People Today
TÅ‚umaczenie: Cezar Matkowski
ISBN: 978-83-246-5190-0
stron: 80, Format: ebook
Data wydania: 2013-07-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,45 zł (poprzednio: 29,38 zł)
Oszczędzasz: 44% (-12,93 zł)

Dodaj do koszyka Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi

Tagi: Przywództwo | Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Cuda są przereklamowane, liczą się umiejętności

DoskonaÅ‚a umiejÄ™tność motywowania pracowników, perfekcyjne techniki zarzÄ…dzania dziaÅ‚em, charyzma budzÄ…ca powszechnÄ… zazdrość i nietuzinkowe umiejÄ™tnoÅ›ci komunikacyjne - oto menedżer idealny. Wyobraź sobie teraz, że masz w zasiÄ™gu rÄ™ki cudownÄ… piguÅ‚kÄ™, za sprawÄ… której tak skutecznie motywujesz swój zespóÅ‚, że osiÄ…ga on ponadprzeciÄ™tne wyniki nawet pod silnÄ… presjÄ… i przy autentycznym zaangażowaniu.

Niestety, cudowna piguÅ‚ka, która z dnia na dzieÅ„ uczyni z Ciebie genialnego i doÅ›wiadczonego przywódcÄ™, nie istnieje. Na szczęście sÄ… lepsze sposoby na uzyskanie niesamowitych rezultatów i porwanie tÅ‚umów. Ta książka to kwintesencja wiedzy, jakÄ… powinien posiadać wspóÅ‚czesny menedżer, jeÅ›li chce skutecznie osiÄ…gać zamierzone cele. Gotowy na podjÄ™cie wyzwania?

Dodaj do koszyka Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi

 

Osoby które kupowały "Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi

Spis treści

Dodaj do koszyka Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.