Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą - Onepress
ISBN: 978-83-283-5859-1
stron: 232, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2019-10-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)
Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek
Kimkolwiek jesteÅ› - żonÄ…, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientkÄ…, menadżerem, influencerkÄ…, lekarzem, prawniczkÄ…, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegajÄ… CiÄ™ ludzie, wÅ›ród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale maÅ‚o kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miaÅ‚. Zbuduj wiÄ™c adekwatny personal brand - spójny z TobÄ… wizerunek, który pokaże wÅ‚aÅ›ciwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj siÄ™ na gÅ‚Ä™bokÄ… podróż w gÅ‚Ä…b siebie, bo proces kreowania marki osobistej uÅ›wiadamia czÅ‚owiekowi prawdÄ™ o nim samym. Ta wyprawa uzmysÅ‚owi Ci, kim naprawdÄ™ jesteÅ›, pozwoli uwolnić siÄ™ od gÅ‚Ä™boko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży CiÄ™ w rzetelne i przydatne narzÄ™dzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarÄ™ potrzeb wspóÅ‚czesnego rynku. W efekcie staniesz siÄ™ nowÄ…, jeszcze lepszÄ… i skuteczniejszÄ… w dziaÅ‚aniu wersjÄ… siebie, a Twoje imiÄ™ i nazwisko kojarzyć siÄ™ bÄ™dÄ… innym dokÅ‚adnie tak, jak to zaplanujesz.
Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce - to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!
Zabieram CiÄ™ w drogÄ™ ku Twojej autentycznej marce osobistej!
dr Mateusz Grzesiak
Osoby które kupowały "Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą", wybierały także:
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- Stoicyzm na ka 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Jak tworzy 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- 4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji 47,93 zł, (22,05 zł -54%)
Spis treści
Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą -- spis treści
- Rozdział 1. Wstęp
- Rozdział 2. Wprowadzenie do personal brandingu
- Rozdział 3. Matryca obrazu siebie
- Ćwiczenie 1: Jaki jest Twój zewnÄ™trzny i wewnÄ™trzny obraz siebie? WypeÅ‚nij tabelÄ™ (patrz strona 26).
- Ćwiczenie 2. Eksploracja Twojego emocjonalnego podejścia do obrazu siebie
- Rozdział 4. Cele personal brandingu
- Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista
- Rozdział 5. Personal brand w badaniach naukowych
- RozdziaÅ‚ 6. Różnice w obrazach marki osobistej
- Personal brand a przyszłość
- Rozdział 7. Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych
- YouTube
- Rozdział 8. Matryca personal brandu
- Prezentacja personal brandu
- Matryca personal brandu
- Konsekwencje braku właściwego personal brandu
- Rozdział 9. Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu
- Kontekst sytuacyjny
- Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej
- RozdziaÅ‚ 10. Kolektywne ksztaÅ‚towanie archetypów
- Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowoÅ›ci
- Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu
- Rozdział 11. Tworzenie autobiografii personal brandu
- Przeszłość stworzona przez innych
- Odkrywanie siebie pisanie autobiografii
- Ćwiczenie 1. Wpisz ważne dla Ciebie wydarzenie i wyjaśnij je w kontekście tego, kim dzisiaj jesteś.
- RozdziaÅ‚ 12. Funkcjonowanie zwiÄ…zków krótkoterminowych
- WysyÅ‚anie sygnaÅ‚ów innym
- Podnoszenie atrakcyjności partnera
- Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera
- Rozdział 13. Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych
- Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera
- Eksponowanie wartości związanych z personal brandem
- Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych
- Rozdział 14. Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej
- Powstawanie nieprawdziwych opinii
- Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń
- Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie
- Rozdział 15. Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej
- Opowiadanie historii a marka osobista
- Tworzenie siebie i realizacja potrzeb
- Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych
- Matryca storytellingowa
- Rozdział 16. Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna
- Ty jako pracownik
- Przedstawianie doświadczenia zawodowego
- Zalety i wady
- Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy
- Rozdział 17. Marka osobista w relacjach międzyludzkich
- NawiÄ…zywanie kontaktów
- Uniwersalne potwierdzacze
- Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość
- Cechy osób sympatycznych
- Twój archetyp w relacjach towarzyskich
- Rozdział 18. Marka osobista a relacje hierarchiczne
- Relacje pionowe i poziome
- Potrzeby uczestników drabiny hierarchii
- Styl komunikacji w relacjach pionowych
- Wspieranie określonego stanowiska w archetypach
- Rozdział 19. Branding w miejscu pracy
- Komunikacja z szefem
- Marka osobista kompetentnego i lubianego pracownika
- Personal brand ucznia
- Rozdział 20. Kształtowanie marki osobistej dziecka
- Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat
- Samorealizacja dziecka
- Aktualizacja marki własnej dziecka
- Schemat komunikat realizacja
- Etapy rozwoju dziecka
- Rozdział 21. Kształtowanie polskiego brandu
- Polska w oczach innych nacji
- Nowoczesny Polak za granicÄ…
- Przeramowanie schematów dotyczÄ…cych Polaków i polskoÅ›ci
- Pamiętaj! Jestem z Polski
- Rozdział 22. Matryca wiarygodności
- Budowanie wiarygodności
- Rola liczb
- RozdziaÅ‚ 23. Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych
- Umawianie siÄ™ na randkÄ™
- Rozmowa kwalifikacyjna
- Sprzedawanie swoich usług
- Rozdział 24. Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach
- Cele marki osobistej
- Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej
- CzÄ™stotliwość umieszczania komunikatów w social mediach
- Długość publikowanych treści
- Co publikować w kanale YouTube
- Rozdział 25. Zasady copywritingu
- Tworzenie perswazyjnego tytułu
- Rola tezy w artykule
- Co powinno znaleźć się w body każdego tekstu
- CTA w tekście
- Rozdział 26. Podsumowanie
- Cztery kroki prowadzÄ…ce do stworzenia personal brandu
- Tworzenie marki osobistej case study. Profil Psychologia na wesoło
- Rozdział 27. Czas na Ciebie
- Krok 1. Określ swoje cele
- Krok 2. Sprofiluj grupÄ™ docelowÄ…
- Krok 3. Wypełnij matrycę treścią