reklama - zainteresowany?

Partnerstwo publiczno-prywatne. Przesłanki, możliwości, bariery. Rozdział 12. Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce - Onepress

Partnerstwo publiczno-prywatne. Przesłanki, możliwości, bariery. Rozdział 12. Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce
ebook
Autor: Prof. Krystyna Brzozowska
ISBN: 978-83-7941-080-4
stron: 34, Format: ebook
Data wydania: 2006-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 2,17 zł (poprzednio: 2,52 zł)
Oszczędzasz: 14% (-0,35 zł)

Dodaj do koszyka Partnerstwo publiczno-prywatne. Przesłanki, możliwości, bariery. Rozdział 12. Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce

Tagi: Ekonomia | ZarzÄ…dzanie

W pracy przedstawiono główne zagadnienia związane z organizowaniem i prowadzeniem przedsięwzięć partnerstwa publiczno-prywatnego, zwracając szczególną uwagę na konieczność ich zabezpieczenia przed wystąpieniem skutków wynikających w rozbieżności celów partycypujących stron. Praca adresowana jest specjalistów-praktyków i pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami finansów publicznych i efektywności inwestycji. Może okazać się pomocna także praktykom i przedstawicielom władz publicznych, szczególnie szczebla samorządowego, przy rozstrzyganiu zasadności włączania sektora prywatnego w sferę zarezerwowaną konstytucyjnie do obowiązków sektora publicznego.

Dodaj do koszyka Partnerstwo publiczno-prywatne. Przesłanki, możliwości, bariery. Rozdział 12. Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce

 

Osoby które kupowały "Partnerstwo publiczno-prywatne. Przesłanki, możliwości, bariery. Rozdział 12. Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Partnerstwo publiczno-prywatne. Przesłanki, możliwości, bariery. Rozdział 12. Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce

Spis treści

Dodaj do koszyka Partnerstwo publiczno-prywatne. Przesłanki, możliwości, bariery. Rozdział 12. Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.