reklama - zainteresowany?

Paradygmaty zarzÄ…dzania biznesem w otoczeniu sieciowym - Onepress

Paradygmaty zarzÄ…dzania biznesem w otoczeniu sieciowym
ebook
Autor: Barbara Woźniak-Sobczak, Paweł Kosiń
ISBN: 978-83-787-5394-0
stron: 175, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 13,86 zł (poprzednio: 18,00 zł)
Oszczędzasz: 23% (-4,14 zł)

Dodaj do koszyka Paradygmaty zarzÄ…dzania biznesem w otoczeniu sieciowym

Tagi: Ekonomia

Celem ogólnym podjętych w monografii badań jest rozpoznanie istoty, rodzajów korzyści, uwarunkowań wynikających z zarządzania biznesem zgodnego z zidentyfikowanymi paradygmatami. Skuteczność osiągnięcia celu głównego wymagała badań spełniających cele szczegółowe, do których zaliczono: określenie atrybutów paradygmatów zarządzania podmiotami w otoczeniu sieciowym; identyfikację determinant wyboru formy organizacyjnej, zasad współdziałania międzyorganizacyjnego w przestrzeni sieciowej; identyfikację sposobów wykorzystania zasobów w przebiegających w sieciach procesach gospodarczych; identyfikację metod zarządzania relacjami w organizacjach sieciowych; identyfikację ryzyka kreowania renty sieciowej. Tym celom podporządkowano strukturę monografii. Prezentowane wyniki badań dedykowane są zarówno praktykom gospodarczym, jak i osobom studiującym zarządzanie. Rozdział pierwszy wyznaczył konwencję wnioskowania. Jej podstawą była interpretacja desygnatu paradygmatu. Dzięki identyfikacji atrybutów paradygmatów współczesnego zarządzania, wykazano ich wzajemne uwarunkowania i zróżnicowany charakter oddziaływania. Umożliwiło to ich hierarchizację oraz zbudowanie trójpoziomowego modelu, w którym można wyodrębnić metaparadygmat, paradygmat całościowy, a także paradygmaty cząstkowe.

Dodaj do koszyka Paradygmaty zarzÄ…dzania biznesem w otoczeniu sieciowym

 

Osoby które kupowały "Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Paradygmaty zarzÄ…dzania biznesem w otoczeniu sieciowym

Spis treści

Dodaj do koszyka Paradygmaty zarzÄ…dzania biznesem w otoczeniu sieciowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.