reklama - zainteresowany?

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie - Onepress

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
ebook
Autor: Marcin Pietraszek
ISBN: 978-83-246-8957-6
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2014-02-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,20 zł (poprzednio: 34,29 zł)
Oszczędzasz: 44% (-15,09 zł)

Dodaj do koszyka PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Tagi: Mała firma | Marketing | Public Relations

Przeczytaj wywiad z Marcinem Pietraszkiem - autorem książki "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie". Rozmowę przeprowadziła Joanna Rubin z Nakawie.pl.


 

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.

Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.

Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:

  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.

Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.

A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii…

 

Marcin Pietraszek - właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (Onepress, 2011) oraz Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012).

Dodaj do koszyka PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

 

Osoby które kupowały "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
  • Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Spis treści

Dodaj do koszyka PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.