reklama - zainteresowany?

POLICJA JAKO INSTYTUCJA BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO. PERSPEKTYWA OSÓB STARSZYCH - Onepress

POLICJA JAKO INSTYTUCJA BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO. PERSPEKTYWA OSÓB STARSZYCH
ebook
Autor: Maria Zrałek, Aldona Frączkiewicz-Wronka (red.)
ISBN: 978-8-3656-8274-1
stron: 178, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,05 zł (poprzednio: 24,48 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,43 zł)

Dodaj do koszyka POLICJA JAKO INSTYTUCJA BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO. PERSPEKTYWA OSÓB STARSZYCH

Tagi: Ekonomia

Sześć opracowaÅ„ zawartych w niniejszym tomie skÅ‚ada siÄ™ na narracjÄ™, której celem jest poszukiwanie odpowiedzi na pytanie o to, jak osoby starsze postrzegajÄ… wypeÅ‚nianie przez PolicjÄ™ zadania zwiÄ…zanego z zapewnieniem bezpieczeÅ„stwa w miejscu zamieszkania. Informacje o tym, jak wypeÅ‚nianie zadaÅ„ Policji jest oceniane, przyczyni siÄ™ do tworzenia takiego wizerunku Policji, aby odpowiadaÅ‚ na zapotrzebowanie mieszkaÅ„ców spoÅ‚ecznoÅ›ci lokalnych. Badania empiryczne byÅ‚y prowadzone na terenie miast aglomeracji Å›lÄ…skiej w 2016 roku. Realizowali je studenci kierunku bezpieczeÅ„stwo narodowe realizowanego w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu. Powierzenie roli ankieterów studentom byÅ‚o celowym zabiegiem, nastawionym na wzrost poziomu wiedzy i uwrażliwienie jej na specyficzne problemy w zakresie ksztaÅ‚towania podstaw bezpieczeÅ„stwa publicznego w miejscach zamieszkania widziane z perspektywy osób starszych.

Dodaj do koszyka POLICJA JAKO INSTYTUCJA BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO. PERSPEKTYWA OSÓB STARSZYCH

 

Osoby które kupowały "POLICJA JAKO INSTYTUCJA BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO. PERSPEKTYWA OSÓB STARSZYCH", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka POLICJA JAKO INSTYTUCJA BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO. PERSPEKTYWA OSÓB STARSZYCH

Spis treści

Dodaj do koszyka POLICJA JAKO INSTYTUCJA BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO. PERSPEKTYWA OSÓB STARSZYCH

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.