reklama - zainteresowany?

Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender - Onepress

Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender
ebook
Autor: Izabela Desperak
ISBN: 978-8-3796-9064-0
stron: 408, Format: ebook
Data wydania: 2014-06-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,69 zł (poprzednio: 23,78 zł)
Oszczędzasz: 13% (-3,09 zł)

Dodaj do koszyka Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender

Tagi: Ekonomia

Rozwój studiów nad pÅ‚ciÄ… spoÅ‚ecznÄ… ma na celu coÅ› wiÄ™cej, niż przywoÅ‚anie kobiecej perspektywy charakterystycznej dla studiów nad kobietami. Niniejsza praca opisuje transformacjÄ™ z perspektywy kobiet. Zamierzeniem autorki jest zakotwiczenie analizy w szerszej perspektywie gender, a skupienie siÄ™ na kobietach wynika z ich pomijania lub marginalizacji w analizach gÅ‚ównego nurtu, opisujÄ…cych spoÅ‚eczeÅ„stwo polskie, tak jakby skÅ‚adaÅ‚o siÄ™ z osobników bez pÅ‚ci.
 
Autorka pokazuje kobiety i mężczyzn poprzez różnicÄ™ w ich przedstawianiu – tak dzieje siÄ™ w przypadku analiz treÅ›ci, gdy bada iloÅ›ciowe proporcje, a raczej dysproporcje, udziaÅ‚u przedstawicieli obu pÅ‚ci: w treÅ›ci wiadomoÅ›ci na pierwszej stronie gazet, prasowych ofert pracy czy telewizyjnych reklam lub kampanii wyborczych. Częściej jednak w analizach skupia siÄ™ na samych kobietach dlatego, że one wÅ‚aÅ›nie byÅ‚y w nich dotÄ…d pomijane. Proces spoÅ‚ecznego konstruowania ról pÅ‚ciowych opisuje gÅ‚ównie w odniesieniu do kobiet, choć w porównaniu z mężczyznami. 

Dodaj do koszyka Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender

 

Osoby które kupowały "Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender

Spis treści

Dodaj do koszyka Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.