reklama - zainteresowany?

Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender - Onepress

Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender
ebook
Autor: Izabela Desperak
ISBN: 978-8-3796-9064-0
stron: 408, Format: ebook
Data wydania: 2014-06-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,69 zł (poprzednio: 23,78 zł)
Oszczędzasz: 13% (-3,09 zł)

Dodaj do koszyka Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender

Tagi: Ekonomia

Rozwój studiów nad płcią społeczną ma na celu coś więcej, niż przywołanie kobiecej perspektywy charakterystycznej dla studiów nad kobietami. Niniejsza praca opisuje transformację z perspektywy kobiet. Zamierzeniem autorki jest zakotwiczenie analizy w szerszej perspektywie gender, a skupienie się na kobietach wynika z ich pomijania lub marginalizacji w analizach głównego nurtu, opisujących społeczeństwo polskie, tak jakby składało się z osobników bez płci.
 
Autorka pokazuje kobiety i mężczyzn poprzez różnicę w ich przedstawianiu – tak dzieje się w przypadku analiz treści, gdy bada ilościowe proporcje, a raczej dysproporcje, udziału przedstawicieli obu płci: w treści wiadomości na pierwszej stronie gazet, prasowych ofert pracy czy telewizyjnych reklam lub kampanii wyborczych. Częściej jednak w analizach skupia się na samych kobietach dlatego, że one właśnie były w nich dotąd pomijane. Proces społecznego konstruowania ról płciowych opisuje głównie w odniesieniu do kobiet, choć w porównaniu z mężczyznami. 

Dodaj do koszyka Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender

 

Osoby które kupowały "Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender

Spis treści

Dodaj do koszyka Płeć zmiany. Zjawisko transformacji w Polsce z perspektywy gender

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.