reklama - zainteresowany?

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych - Onepress

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
Autor: Li Charlene
Tłumaczenie: Siemieńska Katarzyna
ISBN: 978-8-3264-4597-2
stron: 240, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Tagi: Przywództwo | Social Media

"BÄ…dź otwarty, bÄ…dź przejrzysty, bÄ…dź autentyczny" - to mantra wspóÅ‚czesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera siÄ™ na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzajÄ…c otwartość, choć nowy porzÄ…dek Å›wiata tego wymaga.

Autorka książki Charlene Li pokazuje, jak wykorzystać moc mediów spoÅ‚ecznych, by stać siÄ™ otwartym i nie stracić przy tym kontroli nad wewnÄ™trznymi i zewnÄ™trznymi relacjami organizacji. Dowodzi, że firma nie powinna przystÄ™pować do nawiÄ…zywania otwartych relacji bez wypracowania jasnych wytycznych dotyczÄ…cych jej obecnoÅ›ci na forum spoÅ‚ecznym. Potrzebne jest bowiem precyzyjne okreÅ›lenie oczekiwaÅ„ w stosunku do tych nowych relacji oraz wprowadzenie nowych zasad komunikacji. Samo otwarcie siÄ™ i pozwolenie, by sprawy toczyÅ‚y siÄ™ wÅ‚asnym torem grozi pogrążeniem siÄ™ w chaosie. Otwartość wymaga wiÄ™kszego - nie mniejszego - rygoru i wysiÅ‚ku niż sprawowanie kontroli w tradycyjny sposób.

OpierajÄ…c siÄ™ na konkretnych przykÅ‚adach z wielu krajów i różnych gaÅ‚Ä™zi przemysÅ‚u, autorka wskazuje, jak wÅ‚aÅ›ciwie wprowadzić otwartość w relacjach zarówno wewnÄ…trz, jak i na zewnÄ…trz organizacji, oraz omawia strategie i procedury sÅ‚użące osiÄ…gniÄ™ciu tego celu, które zostaÅ‚y pomyÅ›lnie wdrożone przez szereg organizacji.

Dodaj do koszyka Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

 

Osoby które kupowały "Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.