Organizacyjne uczenie si - Onepress

ISBN: 9788301222697
stron: 514, Format: ebook
Data wydania: 2022-07-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 71,20 zł (poprzednio: 87,90 zł)
Oszczędzasz: 19% (-16,70 zł)
Osoby które kupowały "Organizacyjne uczenie si", wybierały także:
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,89 zł, (26,95 zł -55%)
- Jak odkupi 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Notion w godzin 88,87 zł, (39,99 zł -55%)
- Zasada 80/20 rz 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Budowanie zaanga 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
Spis treści
Organizacyjne uczenie się w organizacjach publicznych eBook -- spis treści
Wstęp 9 Rozdział 1. Współczesne trendy w zarządzaniu organizacjami publicznymi przyczynkiem do crowdsourcingu 25 1.1. Ewolucja podejścia do zarządzania organizacjami publicznymi 26 1.2. Współzarządzanie 37 1.3. Wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych 41 1.4. Cyfrowe udostępnienie informacji 52 1.5. Otwarty rząd 55 Rozdział 2. Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami publicznymi 61 2.1. Istota crowdsourcingu 62 2.2. Obszary crowdsourcingu 90 2.3. Typologia crowdsourcingu 102 2.4. Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami publicznymi - przegląd badań 111 2.5. Dojrzałość crowdsourcingowa organizacji publicznych 118 Rozdział 3. Organizacyjne uczenie się organizacji publicznych w kontekście crowdsourcingu 129 3.1. Istota organizacyjnego uczenia się 130 3.2. Procesy i poziomy organizacyjnego uczenia się 136 3.3. Modele organizacyjnego uczenia się 141 3.4. Organizacyjne uczenie się w zarządzaniu organizacjami publicznymi - przegląd badań 154 3.5. Crowdsourcing a organizacyjne uczenie się organizacji publicznych w świetle dotychczasowych badań 169 Rozdział 4. Zmienne mediujące i moderujące związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się 173 4.1. Pojęcie i istota zmiennych mediujących i moderujących w naukach o zarządzaniu 174 4.2. Model konceptualny związku dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się z uwzględnieniem mediatorów i moderatorów 178 4.3. Zmienne mediujące związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się 185 4.3.1. Proaktywne przywództwo 185 4.3.2. Strategia wiedzy 192 4.3.3. Kompetencje innowacyjne 197 4.4. Zmienne moderujące związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się 202 4.4.1. Liczba mieszkań 4.4.2. Prowadzenie badań satysfakcji klienta 204 Rozdział 5. Metody i zakres prowadzonych badań empirycznych 209 5.1. Założenia metodologiczne 209 5.2. Model badawczy i hipotezy badawcze 216 5.3. Operacjonalizacja zmiennych 218 5.4. Metody badań ankietowych 241 5.5. Metody studiowania przypadków 250 Rozdział 6. Związek dojrzałości crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem się urzędów miast - wyniki badań ankietowych 267 6.1. Ocena poziomu dojrzałości crowdsourcingowej badanych urzędów miast 267 6.2. Ocena poziomu organizacyjnego uczenia się badanych urzędów miast 275 6.3. Dojrzałość crowdsourcingowa a organizacyjne uczenie się urzędów miast 282 6.3.1. Dojrzałość crowdsourcingowa w obszarze organizacyjnym a organizacyjne uczenie się urzędów miast 282 6.3.2. Dojrzałość crowdsourcingowa w obszarze indywidualnym a organizacyjne uczenie się urzędów miast 288 6.3.3. Dojrzałość crowdsourcingowa w obszarze technologicznym a organizacyjne uczenie się urzędów miast 292 6.4. Zmienne mediujące i moderujące a dojrzałość crowdsourcingowa i organizacyjne uczenie się urzędów miast 297 6.5. Kształtowanie organizacyjnego uczenia się poprzez dojrzałość crowdsourcingową - ujęcie modelowe 336 Rozdział 7. Dojrzałość crowdsourcingowa w kształtowaniu organizacyjnego uczenia się urzędów miast - studia przypadków 353 7.1. Collective intelligence a organizacyjne uczenie się 354 7.1.1. Przypadek Urzędu Miasta Lublin 354 7.1.2. Przypadek Urzędu Miasta Krosna 364 7.2. Crowdcreation a organizacyjne uczenie się 371 7.2.1. Przypadek Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy 371 7.2.2. Przypadek Urzędu Miasta Poznania 382 7.3. Crowdvoting a organizacyjne uczenie się 392 7.3.1. Przypadek Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu 392 7.3.2. Przypadek Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej 400 7.4. Crowdfunding a organizacyjne uczenie się 409 7.4.1. Przypadek Urzędu Miasta Krakowa 409 7.4.2. Przypadek Urzędu Miasta Zakopane 416 7.5. Wnioski ze studiowania przypadków 424 Zakończenie 431 Bibliografia 453 Spis rysunków 489 Spis tabel 491 Załączniki 497 Załącznik nr 1. Narzędzie wykorzystywane w badaniach ankietowych 497 Załącznik nr 2. Dyspozycje do wywiadu 504 Załącznik nr 3. Arkusze kontrolne wykorzystywane w studiowaniu przypadków 505 Załącznik nr 4. Certyfikat potwierdzający udział w badaniach ankietowych 509 Załącznik nr 5. Dojrzałość crowdsourcingowa w studiowanych przypadkach 510 Załącznik nr 6. Organizacyjne uczenie się w studiowanych przypadkach