reklama - zainteresowany?

Organizacyjne uczenie si - Onepress

Organizacyjne uczenie si
ebook
Autor: Regina Lenart-Gansiniec
ISBN: 9788301222697
stron: 514, Format: ebook
Data wydania: 2022-07-16
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 71,20 z艂 (poprzednio: 87,90 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-16,70 z艂)

Dodaj do koszyka Organizacyjne uczenie si

Tagi: Zarz

"Dotychczasowa wiedza Autorki monografii na temat funkcjonowania sektora publicznego, sposob

Dodaj do koszyka Organizacyjne uczenie si

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Organizacyjne uczenie si", wybiera艂y tak偶e:

  • Emigracja jako do
  • Taking Tinkercad to the Next Level. Enhance your ability to design, model, and 3D print with one of the most intuitive CAD programs
  • Working with Microsoft Forms and Customer Voice
  • Konkursy jako
  • Mastering Salesforce Experience Cloud. Strategies for creating powerful customer interactions

Dodaj do koszyka Organizacyjne uczenie si

Spis tre艣ci

Organizacyjne uczenie si臋 w organizacjach publicznych eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Wst臋p
  • Rozdzia艂 1. Wsp贸艂czesne trendy w zarz膮dzaniu organizacjami publicznymi przyczynkiem do crowdsourcingu
    • 1.1. Ewolucja podej艣cia do zarz膮dzania organizacjami publicznymi
    • 1.2. Wsp贸艂zarz膮dzanie
    • 1.3. Wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych
    • 1.4. Cyfrowe udost臋pnienie informacji
    • 1.5. Otwarty rz膮d
  • Rozdzia艂 2. Crowdsourcing w zarz膮dzaniu organizacjami publicznymi
    • 2.1. Istota crowdsourcingu
    • 2.2. Obszary crowdsourcingu
    • 2.3. Typologia crowdsourcingu
    • 2.4. Crowdsourcing w zarz膮dzaniu organizacjami publicznymi przegl膮d bada艅
    • 2.5. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa organizacji publicznych
  • Rozdzia艂 3. Organizacyjne uczenie si臋 organizacji publicznych w kontek艣cie crowdsourcingu
    • 3.1. Istota organizacyjnego uczenia si臋
    • 3.2. Procesy i poziomy organizacyjnego uczenia si臋
    • 3.3. Modele organizacyjnego uczenia si臋
    • 3.4. Organizacyjne uczenie si臋 w zarz膮dzaniu organizacjami publicznymi przegl膮d bada艅
    • 3.5. Crowdsourcing a organizacyjne uczenie si臋 organizacji publicznych w 艣wietle dotychczasowych bada艅
  • Rozdzia艂 4. Zmienne mediuj膮ce i moderuj膮ce zwi膮zek dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem si臋
    • 4.1. Poj臋cie i istota zmiennych mediuj膮cych i moderuj膮cych w naukach o zarz膮dzaniu
    • 4.2. Model konceptualny zwi膮zku dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem si臋 z uwzgl臋dnieniem mediator贸w i moderator贸w
    • 4.3. Zmienne mediuj膮ce zwi膮zek dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem si臋
      • 4.3.1. Proaktywne przyw贸dztwo
      • 4.3.2. Strategia wiedzy
      • 4.3.3. Kompetencje innowacyjne
    • 4.4. Zmienne moderuj膮ce zwi膮zek dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem si臋
      • 4.4.1. Liczba mieszka艅c贸w
      • 4.4.2. Prowadzenie bada艅 satysfakcji klienta
  • Rozdzia艂 5. Metody i zakres prowadzonych bada艅 empirycznych
    • 5.1. Za艂o偶enia metodologiczne
    • 5.2. Model badawczy i hipotezy badawcze
    • 5.3. Operacjonalizacja zmiennych
    • 5.4. Metodyka bada艅 ankietowych
    • 5.5. Metody studiowania przypadk贸w
  • Rozdzia艂 6. Zwi膮zek dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem si臋 urz臋d贸w miast wyniki bada艅 ankietowych
    • 6.1. Ocena poziomu dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej badanych urz臋d贸w miast
    • 6.2. Ocena poziomu organizacyjnego uczenia si臋 badanych urz臋d贸w miast
    • 6.3. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa a organizacyjne uczenie si臋 urz臋d贸w miast
      • 6.3.1. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa w obszarze organizacyjnym a organizacyjne uczenie si臋 urz臋d贸w miast
      • 6.3.2. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa w obszarze indywidualnym a organizacyjne uczenie si臋 urz臋d贸w miast
      • 6.3.3. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa w obszarze technologicznym a organizacyjne uczenie si臋 urz臋d贸w miast
    • 6.4. Zmienne mediuj膮ce i moderuj膮ce a dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa i organizacyjne uczenie si臋 urz臋d贸w miast
    • 6.5. Kszta艂towanie organizacyjnego uczenia si臋 poprzez dojrza艂o艣膰 crowdsourcingow膮 uj臋cie modelowe
  • Rozdzia艂 7. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa w kszta艂towaniu organizacyjnego uczenia si臋 urz臋d贸w miast studia przypadk贸w
    • 7.1. Collective intelligence a organizacyjne uczenie si臋
      • 7.1.1. Przypadek Urz臋du Miasta Lublin
      • 7.1.2. Przypadek Urz臋du Miasta Krosna
    • 7.2. Crowdcreation a organizacyjne uczenie si臋
      • 7.2.1. Przypadek Urz臋du Miasta Sto艂ecznego Warszawy
      • 7.2.2. Przypadek Urz臋du Miasta Poznania
    • 7.3. Crowdvoting a organizacyjne uczenie si臋
      • 7.3.1. Przypadek Urz臋du Miejskiego w Wa艂brzychu
      • 7.3.2. Przypadek Urz臋du Miejskiego w D膮browie G贸rniczej
    • 7.4. Crowdfunding a organizacyjne uczenie si臋
      • 7.4.1. Przypadek Urz臋du Miasta Krakowa
      • 7.4.2. Przypadek Urz臋du Miasta Zakopane
    • 7.5. Wnioski z bada艅 przeprowadzonych w formie studi贸w przypadku
  • Zako艅czenie
  • Bibliografia
  • Za艂膮czniki
    • Za艂膮cznik nr 1. Narz臋dzie wykorzystywane w badaniach ankietowych
    • Za艂膮cznik nr 2. Dyspozycje do wywiadu
    • Za艂膮cznik nr 3. Arkusze kontrolne wykorzystywane w studiowaniu przypadk贸w
    • Za艂膮cznik nr 4. Certyfikat potwierdzaj膮cy udzia艂 w badaniach ankietowych
    • Za艂膮cznik nr 5. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa w studiowanych przypadkach
    • Za艂膮cznik nr 6. Organizacyjne uczenie si臋 w studiowanych przypadkach
  • O autorce
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Organizacyjne uczenie si

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.