Organizacyjne uczenie si - Onepress
ebook
Autor: Regina Lenart-GansiniecISBN: 9788301222697
stron: 514, Format: ebook
Data wydania: 2022-07-16
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 71,20 z艂 (poprzednio: 87,90 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-16,70 z艂)
Tagi: Zarz
Osoby kt贸re kupowa艂y "Organizacyjne uczenie si", wybiera艂y tak偶e:
- Emigracja jako do 34,50 z艂, (6,90 z艂 -80%)
- Taking Tinkercad to the Next Level. Enhance your ability to design, model, and 3D print with one of the most intuitive CAD programs 124,58 z艂, (29,90 z艂 -76%)
- Working with Microsoft Forms and Customer Voice 124,58 z艂, (29,90 z艂 -76%)
- Konkursy jako 43,60 z艂, (10,90 z艂 -75%)
- Mastering Salesforce Experience Cloud. Strategies for creating powerful customer interactions 115,00 z艂, (29,90 z艂 -74%)
Spis tre艣ci
Organizacyjne uczenie si臋 w organizacjach publicznych eBook -- spis tre艣ci
- Ok艂adka
- Strona tytu艂owa
- Strona redakcyjna
- Spis tre艣ci
- Wst臋p
- Rozdzia艂 1. Wsp贸艂czesne trendy w zarz膮dzaniu organizacjami publicznymi przyczynkiem do crowdsourcingu
- 1.1. Ewolucja podej艣cia do zarz膮dzania organizacjami publicznymi
- 1.2. Wsp贸艂zarz膮dzanie
- 1.3. Wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych
- 1.4. Cyfrowe udost臋pnienie informacji
- 1.5. Otwarty rz膮d
- Rozdzia艂 2. Crowdsourcing w zarz膮dzaniu organizacjami publicznymi
- 2.1. Istota crowdsourcingu
- 2.2. Obszary crowdsourcingu
- 2.3. Typologia crowdsourcingu
- 2.4. Crowdsourcing w zarz膮dzaniu organizacjami publicznymi przegl膮d bada艅
- 2.5. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa organizacji publicznych
- Rozdzia艂 3. Organizacyjne uczenie si臋 organizacji publicznych w kontek艣cie crowdsourcingu
- 3.1. Istota organizacyjnego uczenia si臋
- 3.2. Procesy i poziomy organizacyjnego uczenia si臋
- 3.3. Modele organizacyjnego uczenia si臋
- 3.4. Organizacyjne uczenie si臋 w zarz膮dzaniu organizacjami publicznymi przegl膮d bada艅
- 3.5. Crowdsourcing a organizacyjne uczenie si臋 organizacji publicznych w 艣wietle dotychczasowych bada艅
- Rozdzia艂 4. Zmienne mediuj膮ce i moderuj膮ce zwi膮zek dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem si臋
- 4.1. Poj臋cie i istota zmiennych mediuj膮cych i moderuj膮cych w naukach o zarz膮dzaniu
- 4.2. Model konceptualny zwi膮zku dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem si臋 z uwzgl臋dnieniem mediator贸w i moderator贸w
- 4.3. Zmienne mediuj膮ce zwi膮zek dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem si臋
- 4.3.1. Proaktywne przyw贸dztwo
- 4.3.2. Strategia wiedzy
- 4.3.3. Kompetencje innowacyjne
- 4.4. Zmienne moderuj膮ce zwi膮zek dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem si臋
- 4.4.1. Liczba mieszka艅c贸w
- 4.4.2. Prowadzenie bada艅 satysfakcji klienta
- Rozdzia艂 5. Metody i zakres prowadzonych bada艅 empirycznych
- 5.1. Za艂o偶enia metodologiczne
- 5.2. Model badawczy i hipotezy badawcze
- 5.3. Operacjonalizacja zmiennych
- 5.4. Metodyka bada艅 ankietowych
- 5.5. Metody studiowania przypadk贸w
- Rozdzia艂 6. Zwi膮zek dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej z organizacyjnym uczeniem si臋 urz臋d贸w miast wyniki bada艅 ankietowych
- 6.1. Ocena poziomu dojrza艂o艣ci crowdsourcingowej badanych urz臋d贸w miast
- 6.2. Ocena poziomu organizacyjnego uczenia si臋 badanych urz臋d贸w miast
- 6.3. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa a organizacyjne uczenie si臋 urz臋d贸w miast
- 6.3.1. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa w obszarze organizacyjnym a organizacyjne uczenie si臋 urz臋d贸w miast
- 6.3.2. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa w obszarze indywidualnym a organizacyjne uczenie si臋 urz臋d贸w miast
- 6.3.3. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa w obszarze technologicznym a organizacyjne uczenie si臋 urz臋d贸w miast
- 6.4. Zmienne mediuj膮ce i moderuj膮ce a dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa i organizacyjne uczenie si臋 urz臋d贸w miast
- 6.5. Kszta艂towanie organizacyjnego uczenia si臋 poprzez dojrza艂o艣膰 crowdsourcingow膮 uj臋cie modelowe
- Rozdzia艂 7. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa w kszta艂towaniu organizacyjnego uczenia si臋 urz臋d贸w miast studia przypadk贸w
- 7.1. Collective intelligence a organizacyjne uczenie si臋
- 7.1.1. Przypadek Urz臋du Miasta Lublin
- 7.1.2. Przypadek Urz臋du Miasta Krosna
- 7.2. Crowdcreation a organizacyjne uczenie si臋
- 7.2.1. Przypadek Urz臋du Miasta Sto艂ecznego Warszawy
- 7.2.2. Przypadek Urz臋du Miasta Poznania
- 7.3. Crowdvoting a organizacyjne uczenie si臋
- 7.3.1. Przypadek Urz臋du Miejskiego w Wa艂brzychu
- 7.3.2. Przypadek Urz臋du Miejskiego w D膮browie G贸rniczej
- 7.4. Crowdfunding a organizacyjne uczenie si臋
- 7.4.1. Przypadek Urz臋du Miasta Krakowa
- 7.4.2. Przypadek Urz臋du Miasta Zakopane
- 7.5. Wnioski z bada艅 przeprowadzonych w formie studi贸w przypadku
- 7.1. Collective intelligence a organizacyjne uczenie si臋
- Zako艅czenie
- Bibliografia
- Za艂膮czniki
- Za艂膮cznik nr 1. Narz臋dzie wykorzystywane w badaniach ankietowych
- Za艂膮cznik nr 2. Dyspozycje do wywiadu
- Za艂膮cznik nr 3. Arkusze kontrolne wykorzystywane w studiowaniu przypadk贸w
- Za艂膮cznik nr 4. Certyfikat potwierdzaj膮cy udzia艂 w badaniach ankietowych
- Za艂膮cznik nr 5. Dojrza艂o艣膰 crowdsourcingowa w studiowanych przypadkach
- Za艂膮cznik nr 6. Organizacyjne uczenie si臋 w studiowanych przypadkach
- O autorce
- Przypisy