Organizacja i zarz - Onepress
ISBN: 978-83-7941-247-1
stron: 145, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 36,55 z艂 (poprzednio: 43,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-6,45 z艂)
Osoby kt贸re kupowa艂y "Organizacja i zarz", wybiera艂y tak偶e:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 z艂
- Rozw 0,00 z艂
- Metody ilo 0,00 z艂
- ABC wsp 0,00 z艂
- O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a 76,67 z艂, (6,90 z艂 -91%)
Spis tre艣ci
Organizacja i zarz膮dzanie turystyk膮 w Polsce eBook -- spis tre艣ci
Spis zastosowanych akronim贸w 7
Wprowadzenie 11
Rozdzia艂 1
Zarys rozwoju struktur organizacyjnych oraz zarz膮dzania turystyk膮
w Polsce do 2000 r. 13
1.1. Turystyka w strukturach organizacyjnych do 1918 r. 14
1.2. Organizacja i zarz膮dzanie turystyk膮 w okresie mi臋dzywojennym 15
1.3. Organizacja i zarz膮dzanie turystyk膮 w latach 1945-1999 20
Rozdzia艂 2
Wsp贸艂czesne modele struktur organizacyjnych i zarz膮dzania turystyk膮 25
2.1. Destination Marketing (Management) Organisations (DMO) - nowoczesne struktury organizacyjne w turystyce 26
2.2. Charakterystyka zada艅 i kompetencji najwa偶niejszych podmiot贸w tworz膮cych wsp贸艂czesne systemy organizacji i zarz膮dzania turystyk膮 29
Rozdzia艂 3
Organizacja i zarz膮dzanie turystyk膮 na szczeblu og贸lnokrajowym 35
3.1. Turystyka w strukturze administracji i zarz膮dzania pa艅stwem 36
3.2. Narodowa administracja turystyczna (NTA) 38
3.3. Narodowa organizacja turystyczna (NTO) 44
3.4. Organizacje samorz膮du gospodarczego i stowarzyszenia turystyczne 52
Rozdzia艂 4
Organizacja i zarz膮dzanie turystyk膮 na szczeblu regionalnym 57
4.1. Turystyka w wojew贸dzkich jednostkach samorz膮du terytorialnego 57
4.2. Regionalne organizacje turystyczne (ROT) 63
4.3. Inne podmioty systemu zarz膮dzania turystyk膮 na szczeblu regionalnym 71
Rozdzia艂 5
Organizacja i zarz膮dzanie turystyk膮 na szczeblu lokalnym 75
5.1. Turystyka w powiatowych i gminnych jednostkach samorz膮du terytorialnego 76
5.2. Lokalne organizacje turystyczne (LOT) 82
5.3. Inne podmioty systemu zarz膮dzania turystyk膮 na szczeblu lokalnym 88
Rozdzia艂 6
Otoczenie mi臋dzynarodowe i jego wp艂yw na system organizacji i zarz膮dzania turystyk膮 w Polsce 93
6.1. Globalizacja a wsp贸艂czesne systemy organizacji i zarz膮dzania turystyk膮 93
6.2. Rola i wp艂yw organizacji mi臋dzynarodowych na system zarz膮dzania turystyk膮 95
Rozdzia艂 7
Polski model organizacji i zarz膮dzania turystyk膮 na tle rozwi膮za艅 stosowanych w innych krajach europejskich 103
7.1. Region Skandynawski 104
7.2. Region Ba艂tycki 107
7.3. Region Wysp Brytyjskich 108
7.4. Region Zachodnioeuropejski 110
7.5. Region Alpejski 114
7.6. Region 艢rodkowoeuropejski 115
7.7. Region Wschodnioeuropejski 117
7.8. Region Czarnomorski 117
7.9. Region 艢r贸dziemnomorski 118
7.10. Kierunki zmian w systemach organizacji i zarz膮dzania turystyk膮 - analiza por贸wnawcza 123
Zako艅czenie 129
Bibliografia 131
Spis tabel 141
Spis rysunk贸w 143