reklama - zainteresowany?

Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę - Onepress

Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę
Autor: Petra Begemann
Tytuł oryginału: Dont panic. Probezeit. Wie Sie überzeugen, wie Sie Fehler vermeiden
Tłumaczenie: Ewa Klej
ISBN: 978-83-246-0988-8
stron: 96, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2007-04-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,90 zł

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Tagi: OUTLET | Twoja kariera

Jak przetrwać w nowej firmie -- zestaw pierwszej pomocy,
czyli 50 wskazówek, jak nie wpaść w panikę w nowej pracy

  • Katalog profesjonalnych zachowaÅ„
  • Sposoby odnajdowania siÄ™ w nowym miejscu pracy
  • Metody efektywnego wykorzystywania wiedzy
  • Rozpoznanie kultury firmy i zasad postÄ™powania

Z dyplomem w ręku zaczynasz szukać pracy. Wreszcie udaje Ci się znaleźć coś odpowiedniego -- być może jest to nawet praca Twoich marzeń. Myślisz, że najgorsze już za Tobą. Czy tak jest rzeczywiście? Okres próbny to najtrudniejszy moment w karierze. Jak się zachować? Jak uniknąć wpadek? Jak wyrobić sobie dobrą opinię, wzbudzić szacunek i przekonać szefa, że zatrudniając Cię, dokonał jedynego słusznego wyboru? Przede wszystkim nie panikuj!

Potrzebujesz teraz rady, jak osiągnąć sukces. A właściwie -- szczegółowych wskazówek, jak nie postępować, by przetrwać, utrzymać się na stanowisku i kontynuować oszałamiającą karierę. To właśnie oferuje Ci poradnik "Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę".

Wiedza i chęć zdobywania nowych doświadczeń zapewniają dobry start zawodowy. To jednak dopiero początek długiej i wyboistej drogi. To, czy Twoje kompetencje i możliwości zostaną docenione, jest warunkowane przez dziesiątki niezależnych czynników. Z istnienia większości z nich nawet nie zdajesz sobie sprawy. Ten poradnik pomoże Ci je zidentyfikować. Zawiera on również komplet wskazówek, jak radzić sobie z nowymi zadaniami, oczekiwaniami i intrygami biurowymi.

Przeczytaj, zapamiętaj i zastosuj, czyli rady dotyczące:

  • struktury firmy (koledzy i szefowie),
  • niedoceniania i przeceniania wÅ‚asnej osoby,
  • braku zaangażowania i przerostu ambicji,
  • elastycznoÅ›ci i wyznaczania granic,
  • kompetencji zawodowych i tuszowania błędów.

Wykorzystaj doskonałą szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

 

Osoby które kupowały "Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę", wybierały także:

  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • ZarzÄ…dzanie ryzykiem walutowym
  • Serwis firmowy. Od pomysÅ‚u do gotowej witryny. Poradnik menedżera
  • Jak zarzÄ…dzać zespoÅ‚em handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Spis treści

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.