reklama - zainteresowany?

Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę - Onepress

Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę
Autor: Petra Begemann
Tytuł oryginału: Dont panic. Probezeit. Wie Sie überzeugen, wie Sie Fehler vermeiden
TÅ‚umaczenie: Ewa Klej
ISBN: 978-83-246-0988-8
stron: 96, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2007-04-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,90 zł

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Tagi: OUTLET | Twoja kariera

Jak przetrwać w nowej firmie -- zestaw pierwszej pomocy,
czyli 50 wskazówek, jak nie wpaść w panikę w nowej pracy

  • Katalog profesjonalnych zachowaÅ„
  • Sposoby odnajdowania siÄ™ w nowym miejscu pracy
  • Metody efektywnego wykorzystywania wiedzy
  • Rozpoznanie kultury firmy i zasad postÄ™powania

Z dyplomem w ręku zaczynasz szukać pracy. Wreszcie udaje Ci się znaleźć coś odpowiedniego -- być może jest to nawet praca Twoich marzeń. Myślisz, że najgorsze już za Tobą. Czy tak jest rzeczywiście? Okres próbny to najtrudniejszy moment w karierze. Jak się zachować? Jak uniknąć wpadek? Jak wyrobić sobie dobrą opinię, wzbudzić szacunek i przekonać szefa, że zatrudniając Cię, dokonał jedynego słusznego wyboru? Przede wszystkim nie panikuj!

Potrzebujesz teraz rady, jak osiągnąć sukces. A właściwie -- szczegółowych wskazówek, jak nie postępować, by przetrwać, utrzymać się na stanowisku i kontynuować oszałamiającą karierę. To właśnie oferuje Ci poradnik "Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę".

Wiedza i chęć zdobywania nowych doświadczeń zapewniają dobry start zawodowy. To jednak dopiero początek długiej i wyboistej drogi. To, czy Twoje kompetencje i możliwości zostaną docenione, jest warunkowane przez dziesiątki niezależnych czynników. Z istnienia większości z nich nawet nie zdajesz sobie sprawy. Ten poradnik pomoże Ci je zidentyfikować. Zawiera on również komplet wskazówek, jak radzić sobie z nowymi zadaniami, oczekiwaniami i intrygami biurowymi.

Przeczytaj, zapamiętaj i zastosuj, czyli rady dotyczące:

  • struktury firmy (koledzy i szefowie),
  • niedoceniania i przeceniania wÅ‚asnej osoby,
  • braku zaangażowania i przerostu ambicji,
  • elastycznoÅ›ci i wyznaczania granic,
  • kompetencji zawodowych i tuszowania bÅ‚Ä™dów.

Wykorzystaj doskonałą szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

 

Osoby które kupowały "Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę", wybierały także:

  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • ZarzÄ…dzanie ryzykiem walutowym
  • Serwis firmowy. Od pomysÅ‚u do gotowej witryny. Poradnik menedżera
  • Jak zarzÄ…dzać zespoÅ‚em handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Spis treści

Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę -- spis treści

Słowo wstępne (7)

1. Pierwszy dzień (9)

  • Musi pójść źle? - Brak przygotowania
  • ChcÄ™ pozostać takim, jakim jestem - Nieodpowiedni wyglÄ…d
  • Ta maÅ‚a plamka... - Niezadbany wyglÄ…d
  • Pan Yy... i pani Ee... - Zapominanie nazwisk
  • Tylko bez niewiedzy - Niedopytywanie
  • Powszechny chaos - Osobiste podejÅ›cie do zÅ‚ego przyjÄ™cia
  • Komórka, wizytówka, laptop - Przecenianie symboli statusu

2. Koledzy i szefowie (19)

  • Granice rewirów - O miejscach parkowania i kompetencjach
  • Praca postÄ™puje? - NieuwzglÄ™dnianie zwiÄ…zków
  • Przecież nie jesteÅ›my w laboratorium! - Niedocenianie "chemii"
  • MałżeÅ„stwo z rozsÄ…dku czy wymarzone wesele? - Rozpoznanie kultury zakÅ‚adu
  • ZapiÄ™ty po szyjÄ™ - Niewyjawianie niczego na swój temat
  • Serce na dÅ‚oni - Wyjawianie zbyt wielu informacji na swój temat
  • Powiedziane w zaufaniu... - Pochopne sojusze
  • Schemat organizacji firmy i rzeczywistość - ZÅ‚a interpretacja stosunków wÅ‚adzy
  • Przecież jestem po studiach! - Arogancja
  • JÄ™zyk zamiast maczugi - ImponujÄ…ce zachowanie sÅ‚owne
  • Tylko tipsy? - WÅ‚adza sekretarki
  • Kasia jestem - Uwaga przy przechodzeniu na "ty"
  • Syndrom pomocników - Nieustalanie granic
  • ChÄ™tnie palÄ™? - BezwzglÄ™dność
  • Pokazanie zÄ™bów - Nieuprzejmość
  • Każdy jest testowany - Niezorientowanie siÄ™ w typowych "gierkach"
  • Teraz ja! - Przecenianie siebie
  • Czy szef jest zawsze taki? - NieprzemyÅ›lana poufaÅ‚ość
  • Milczenie nie zawsze oznacza zgodÄ™ - Brak żądania reakcji szefa
  • Cierpienie w milczeniu - Niewyznaczenie granic szefom cholerykom i dyktatorom
  • Bezradna reakcja - Nabieranie siÄ™ na sztuczki "pedantów" i "wyzyskiwaczy"
  • Najważniejsze solidarnie? - WystÄ…pienia przeciw przeÅ‚ożonemu

3. Zadania i treści (53)

  • I co teraz?! - Nadzieja na realizacjÄ™ planu wdrożenia
  • Mistrz pamiÄ™ci? - Brak notatek
  • Nieodbieranie dÅ‚ugów - NieumiejÄ™tne poszukiwanie informacji
  • NiespÅ‚acanie dÅ‚ugów - WywiÄ…zywanie siÄ™ z zadaÅ„ nie w terminie
  • Gdy gÅ‚owa pÄ™ka... - ZÅ‚e samozarzÄ…dzanie
  • Przez tylne drzwi? - NiezrozumiaÅ‚e sformuÅ‚owania
  • Do czego ma to sÅ‚użyć? - Utrwalenie szybkich wyników
  • Droga formalna - Zaniedbywanie dziedzin kompetencji i rutynowych dziaÅ‚aÅ„ firmy
  • O ambitnych żółtodziobach i krwawiÄ…cych nosach - Wychylanie siÄ™ zbyt wczeÅ›nie przez okno
  • Powolne dochodzenie do sedna - Brak zaangażowania
  • W koÅ„cu jestem wyksztaÅ‚conym XYZ! - Brak gotowoÅ›ci do nauki
  • Tego nie byÅ‚o w opisie mojego stanowiska! - Upieranie siÄ™ przy kompetencjach
  • Nikt nie jest idealny? - Tuszowanie bÅ‚Ä™dów
  • Przymus powtarzania - PopeÅ‚nianie dwa razy tego samego bÅ‚Ä™du
  • Wszystko jasne!?? - Nieprzyznawanie siÄ™ do niewiedzy
  • A w mojej starej firmie... - Brak elastycznoÅ›ci
  • Można by to uÅ‚atwić! - Zarozumialstwo
  • Kiedy koÅ„czy siÄ™ tu pracÄ™? - Ustawowy czas pracy
  • MiÅ‚e spotkanie towarzyskie? - Brak przygotowania do spotkaÅ„
  • Raz kozie Å›mierć - Przeoczenie sygnałów ostrzegawczych
  • Pomocy, nie zniosÄ™ tego! - Ataki paniki

Zalecane lektury (87)

Bibliografia (89)

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.