reklama - zainteresowany?

Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę - Onepress

Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę
Autor: Petra Begemann
Tytuł oryginału: Dont panic. Probezeit. Wie Sie überzeugen, wie Sie Fehler vermeiden
TÅ‚umaczenie: Ewa Klej
ISBN: 978-83-246-0988-8
stron: 96, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2007-04-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,90 zł

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Tagi: OUTLET | Twoja kariera

Jak przetrwać w nowej firmie -- zestaw pierwszej pomocy,
czyli 50 wskazówek, jak nie wpaść w panikę w nowej pracy

  • Katalog profesjonalnych zachowaÅ„
  • Sposoby odnajdowania siÄ™ w nowym miejscu pracy
  • Metody efektywnego wykorzystywania wiedzy
  • Rozpoznanie kultury firmy i zasad postÄ™powania

Z dyplomem w ręku zaczynasz szukać pracy. Wreszcie udaje Ci się znaleźć coś odpowiedniego -- być może jest to nawet praca Twoich marzeń. Myślisz, że najgorsze już za Tobą. Czy tak jest rzeczywiście? Okres próbny to najtrudniejszy moment w karierze. Jak się zachować? Jak uniknąć wpadek? Jak wyrobić sobie dobrą opinię, wzbudzić szacunek i przekonać szefa, że zatrudniając Cię, dokonał jedynego słusznego wyboru? Przede wszystkim nie panikuj!

Potrzebujesz teraz rady, jak osiągnąć sukces. A właściwie -- szczegółowych wskazówek, jak nie postępować, by przetrwać, utrzymać się na stanowisku i kontynuować oszałamiającą karierę. To właśnie oferuje Ci poradnik "Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę".

Wiedza i chęć zdobywania nowych doświadczeń zapewniają dobry start zawodowy. To jednak dopiero początek długiej i wyboistej drogi. To, czy Twoje kompetencje i możliwości zostaną docenione, jest warunkowane przez dziesiątki niezależnych czynników. Z istnienia większości z nich nawet nie zdajesz sobie sprawy. Ten poradnik pomoże Ci je zidentyfikować. Zawiera on również komplet wskazówek, jak radzić sobie z nowymi zadaniami, oczekiwaniami i intrygami biurowymi.

Przeczytaj, zapamiętaj i zastosuj, czyli rady dotyczące:

  • struktury firmy (koledzy i szefowie),
  • niedoceniania i przeceniania wÅ‚asnej osoby,
  • braku zaangażowania i przerostu ambicji,
  • elastycznoÅ›ci i wyznaczania granic,
  • kompetencji zawodowych i tuszowania bÅ‚Ä™dów.

Wykorzystaj doskonałą szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

 

Osoby które kupowały "Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę", wybierały także:

  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • ZarzÄ…dzanie ryzykiem walutowym
  • Serwis firmowy. Od pomysÅ‚u do gotowej witryny. Poradnik menedżera
  • Jak zarzÄ…dzać zespoÅ‚em handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Spis treści

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.