reklama - zainteresowany?

Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę - Onepress

Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę
Autor: Petra Begemann
Tytuł oryginału: Dont panic. Probezeit. Wie Sie überzeugen, wie Sie Fehler vermeiden
Tłumaczenie: Ewa Klej
ISBN: 978-83-246-0988-8
stron: 96, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2007-04-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,90 zł

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Tagi: OUTLET | Twoja kariera

Jak przetrwać w nowej firmie -- zestaw pierwszej pomocy,
czyli 50 wskazówek, jak nie wpaść w panikę w nowej pracy

  • Katalog profesjonalnych zachowań
  • Sposoby odnajdowania się w nowym miejscu pracy
  • Metody efektywnego wykorzystywania wiedzy
  • Rozpoznanie kultury firmy i zasad postępowania

Z dyplomem w ręku zaczynasz szukać pracy. Wreszcie udaje Ci się znaleźć coś odpowiedniego -- być może jest to nawet praca Twoich marzeń. Myślisz, że najgorsze już za Tobą. Czy tak jest rzeczywiście? Okres próbny to najtrudniejszy moment w karierze. Jak się zachować? Jak uniknąć wpadek? Jak wyrobić sobie dobrą opinię, wzbudzić szacunek i przekonać szefa, że zatrudniając Cię, dokonał jedynego słusznego wyboru? Przede wszystkim nie panikuj!

Potrzebujesz teraz rady, jak osiągnąć sukces. A właściwie -- szczegółowych wskazówek, jak nie postępować, by przetrwać, utrzymać się na stanowisku i kontynuować oszałamiającą karierę. To właśnie oferuje Ci poradnik "Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę".

Wiedza i chęć zdobywania nowych doświadczeń zapewniają dobry start zawodowy. To jednak dopiero początek długiej i wyboistej drogi. To, czy Twoje kompetencje i możliwości zostaną docenione, jest warunkowane przez dziesiątki niezależnych czynników. Z istnienia większości z nich nawet nie zdajesz sobie sprawy. Ten poradnik pomoże Ci je zidentyfikować. Zawiera on również komplet wskazówek, jak radzić sobie z nowymi zadaniami, oczekiwaniami i intrygami biurowymi.

Przeczytaj, zapamiętaj i zastosuj, czyli rady dotyczące:

  • struktury firmy (koledzy i szefowie),
  • niedoceniania i przeceniania własnej osoby,
  • braku zaangażowania i przerostu ambicji,
  • elastyczności i wyznaczania granic,
  • kompetencji zawodowych i tuszowania błędów.

Wykorzystaj doskonałą szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

 

Osoby które kupowały "Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę", wybierały także:

  • Urodziłeś się bogaty
  • Urodziłeś się bogaty
  • Zarządzanie ryzykiem walutowym
  • Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera
  • Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Spis treści

Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę -- spis treści

Słowo wstępne (7)

1. Pierwszy dzień (9)

  • Musi pójść źle? - Brak przygotowania
  • Chcę pozostać takim, jakim jestem - Nieodpowiedni wygląd
  • Ta mała plamka... - Niezadbany wygląd
  • Pan Yy... i pani Ee... - Zapominanie nazwisk
  • Tylko bez niewiedzy - Niedopytywanie
  • Powszechny chaos - Osobiste podejście do złego przyjęcia
  • Komórka, wizytówka, laptop - Przecenianie symboli statusu

2. Koledzy i szefowie (19)

  • Granice rewirów - O miejscach parkowania i kompetencjach
  • Praca postępuje? - Nieuwzględnianie związków
  • Przecież nie jesteśmy w laboratorium! - Niedocenianie "chemii"
  • Małżeństwo z rozsądku czy wymarzone wesele? - Rozpoznanie kultury zakładu
  • Zapięty po szyję - Niewyjawianie niczego na swój temat
  • Serce na dłoni - Wyjawianie zbyt wielu informacji na swój temat
  • Powiedziane w zaufaniu... - Pochopne sojusze
  • Schemat organizacji firmy i rzeczywistość - Zła interpretacja stosunków władzy
  • Przecież jestem po studiach! - Arogancja
  • Język zamiast maczugi - Imponujące zachowanie słowne
  • Tylko tipsy? - Władza sekretarki
  • Kasia jestem - Uwaga przy przechodzeniu na "ty"
  • Syndrom pomocników - Nieustalanie granic
  • Chętnie palę? - Bezwzględność
  • Pokazanie zębów - Nieuprzejmość
  • Każdy jest testowany - Niezorientowanie się w typowych "gierkach"
  • Teraz ja! - Przecenianie siebie
  • Czy szef jest zawsze taki? - Nieprzemyślana poufałość
  • Milczenie nie zawsze oznacza zgodę - Brak żądania reakcji szefa
  • Cierpienie w milczeniu - Niewyznaczenie granic szefom cholerykom i dyktatorom
  • Bezradna reakcja - Nabieranie się na sztuczki "pedantów" i "wyzyskiwaczy"
  • Najważniejsze solidarnie? - Wystąpienia przeciw przełożonemu

3. Zadania i treści (53)

  • I co teraz?! - Nadzieja na realizację planu wdrożenia
  • Mistrz pamięci? - Brak notatek
  • Nieodbieranie długów - Nieumiejętne poszukiwanie informacji
  • Niespłacanie długów - Wywiązywanie się z zadań nie w terminie
  • Gdy głowa pęka... - Złe samozarządzanie
  • Przez tylne drzwi? - Niezrozumiałe sformułowania
  • Do czego ma to służyć? - Utrwalenie szybkich wyników
  • Droga formalna - Zaniedbywanie dziedzin kompetencji i rutynowych działań firmy
  • O ambitnych żółtodziobach i krwawiących nosach - Wychylanie się zbyt wcześnie przez okno
  • Powolne dochodzenie do sedna - Brak zaangażowania
  • W końcu jestem wykształconym XYZ! - Brak gotowości do nauki
  • Tego nie było w opisie mojego stanowiska! - Upieranie się przy kompetencjach
  • Nikt nie jest idealny? - Tuszowanie błędów
  • Przymus powtarzania - Popełnianie dwa razy tego samego błędu
  • Wszystko jasne!?? - Nieprzyznawanie się do niewiedzy
  • A w mojej starej firmie... - Brak elastyczności
  • Można by to ułatwić! - Zarozumialstwo
  • Kiedy kończy się tu pracę? - Ustawowy czas pracy
  • Miłe spotkanie towarzyskie? - Brak przygotowania do spotkań
  • Raz kozie śmierć - Przeoczenie sygnałów ostrzegawczych
  • Pomocy, nie zniosę tego! - Ataki paniki

Zalecane lektury (87)

Bibliografia (89)

Dodaj do koszyka Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.