reklama - zainteresowany?

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm - Onepress

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
Autor: Collins Jim
TÅ‚umaczenie: WÄ…siel Marcin
ISBN: 978-8-3889-7018-4
stron: 288, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,91 zł (poprzednio: 69,66 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,75 zł)

Dodaj do koszyka Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Tagi: Motywacja | ZarzÄ…dzanie

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniÄ…cy firmÄ™ gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da siÄ™ takim DNA zarazić firmÄ™ przeciÄ™tnÄ… i zmienić jÄ… w nadzwyczajnÄ…?

James C. Collins, wraz ze swoim zespoÅ‚em badaczy, wydestylowaÅ‚ taki kod DNA. Kod, który jest syntezÄ… wieloletnich badaÅ„ setek firm. W tej książce Collins opisuje metodÄ™ wszczepiania obumierajÄ…cej organizacji przywódczych i przedsiÄ™biorczych genów zwyciÄ™stwa. Znajdziesz tu zaskakujÄ…ce, lecz przejrzyste konkluzje, poparte badaniami empirycznymi.

W Od dobrego do wielkiego autor omawia 11 przypadków firm, które dokonaÅ‚y przeskoku organizacyjnego: pokonaÅ‚y rynkowÄ… grawitacjÄ™ i staÅ‚y siÄ™ potężne. SÄ… wÅ›ród nich miÄ™dzy innymi: Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Oprócz tego Collins opisuje szereg firm, którym brak zwyciÄ™skiego DNA skutecznie odciÄ…Å‚ drogÄ™ do prosperity. Magazyn Fast Company nazwaÅ‚ tÄ™ książkÄ™ biznesowÄ… ideÄ… roku. GorÄ…co poleca jÄ… także profesor Krzysztof ObÅ‚ój z Uniwersytetu Warszawskiego. To raport z pierwszej rÄ™ki, dla przedsiÄ™biorców i menedżerów, i dla każdego innego, kto ma bezpoÅ›redni wpÅ‚yw na losy swojej firmy.

Patronat: Manager Magazin

Dodaj do koszyka Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

 

Osoby które kupowały "Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II

Dodaj do koszyka Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Spis treści

Dodaj do koszyka Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.