reklama - zainteresowany?

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm - Onepress

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
Autor: Collins Jim
Tłumaczenie: Wąsiel Marcin
ISBN: 978-8-3889-7018-4
stron: 288, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,91 zł (poprzednio: 69,66 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,75 zł)

Dodaj do koszyka Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Tagi: Motywacja | Zarządzanie

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA zarazić firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną?

James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod DNA. Kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W tej książce Collins opisuje metodę wszczepiania obumierającej organizacji przywódczych i przedsiębiorczych genów zwycięstwa. Znajdziesz tu zaskakujące, lecz przejrzyste konkluzje, poparte badaniami empirycznymi.

W Od dobrego do wielkiego autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi: Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Oprócz tego Collins opisuje szereg firm, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. Magazyn Fast Company nazwał tę książkę biznesową ideą roku. Gorąco poleca ją także profesor Krzysztof Obłój z Uniwersytetu Warszawskiego. To raport z pierwszej ręki, dla przedsiębiorców i menedżerów, i dla każdego innego, kto ma bezpośredni wpływ na losy swojej firmy.

Patronat: Manager Magazin

Dodaj do koszyka Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

 

Osoby które kupowały "Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II

Dodaj do koszyka Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Spis treści

Dodaj do koszyka Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.