reklama - zainteresowany?

Ochrona i edukacja konsument - Onepress

Ochrona i edukacja konsument
ebook
Autor: Anna Maria Knehans-Olejnik
ISBN: 978-83-7941-427-7
stron: 172, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 41,65 z艂 (poprzednio: 49,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-7,35 z艂)

Dodaj do koszyka Ochrona i edukacja konsument

Tagi: Ekonomia | Finanse

W dzisiejszych czasach konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producent

Dodaj do koszyka Ochrona i edukacja konsument

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Ochrona i edukacja konsument", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a

Dodaj do koszyka Ochrona i edukacja konsument

Spis tre艣ci

Ochrona i edukacja konsument贸w na rynku kredyt贸w hipotecznych i konsumpcyjnych eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 7

Rozdzia艂 1
Konsument jako podmiot rynku us艂ug bankowych 11
1.1. Konsument jako podmiot bada艅 11
1.2. Zmiana w sytuacji ekonomicznej polskich konsument贸w wed艂ug typ贸w spo艂eczno-ekonomicznych gospodarstw domowych 17
1.3. Sytuacja mieszkaniowa Polak贸w w latach 2004-2013 20
1.4. Zmiany zachodz膮ce w wyposa偶eniu gospodarstw domowych 29

Rozdzia艂 2
Konsument na rynku kredyt贸w konsumpcyjnych i hipotecznych i jego prawa 33
2.1. Ubankowienie polskich konsument贸w 33
2.2. Korzystanie z us艂ug depozytowych i transferowych 38
2.3. Korzystanie gospodarstw domowych z kredytu konsumpcyjnego i hipotecznego 43

Rozdzia艂 3
Polityka konsumencka 51
3.1. Za艂o偶enia polityki konsumenckiej na lata 2014-2020 na tle strategii polityki konsumenckiej realizowanej w latach 2007-2013 51
3.2. Prawa konsument贸w 61
3.3. Dyrektywa o kredycie konsumenckim jako element realizowanej polityki konsumenckiej 76

Rozdzia艂 4
Zachowania konsument贸w na rynku us艂ug kredytowych w 艣wietle wynik贸w bada艅 83
4.1. Charakterystyka badania 83
4.2. Korzystanie przez konsument贸w z produkt贸w bankowych 85
4.3. Cele zaci膮gania kredyt贸w i znajomo艣膰 warunk贸w umowy 97
4.4. Obszary naruszania praw konsument贸w a reakcje konsument贸w 109
4.5. Spontaniczna i wspomagana znajomo艣膰 instytucji i organizacji konsumenckich 114

Rozdzia艂 5
Znaczenie dzia艂a艅 edukacyjnych w kreowaniu odpowiedzialnego konsumenta 119
5.1. Zarz膮dzanie finansami gospodarstwa domowego a zagro偶one zobowi膮zania 119
5.2. Rola edukacji finansowej w racjonalizowaniu zachowa艅 konsument贸w 130
5.3. Znaczenie edukacji konsumenckiej w przeciwdzia艂aniu niewyp艂acalno艣ci konsument贸w 137

Podsumowanie 147
Bibliografia 153
Spis tabel 167
Spis map, wykres贸w 171

Dodaj do koszyka Ochrona i edukacja konsument

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.