reklama - zainteresowany?

Ochrona i edukacja konsument - Onepress

Ochrona i edukacja konsument
ebook
Autor: Anna Maria Knehans-Olejnik
ISBN: 978-83-7941-427-7
stron: 172, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,65 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,35 zł)

Dodaj do koszyka Ochrona i edukacja konsument

Tagi: Ekonomia | Finanse

W dzisiejszych czasach konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producent

Dodaj do koszyka Ochrona i edukacja konsument

 

Osoby które kupowały "Ochrona i edukacja konsument", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Ochrona i edukacja konsument

Spis treści

Ochrona i edukacja konsumentów na rynku kredytów hipotecznych i konsumpcyjnych eBook -- spis treści

Wprowadzenie 7

Rozdział 1
Konsument jako podmiot rynku usług bankowych 11
1.1. Konsument jako podmiot badań 11
1.2. Zmiana w sytuacji ekonomicznej polskich konsumentów według typów społeczno-ekonomicznych gospodarstw domowych 17
1.3. Sytuacja mieszkaniowa Polaków w latach 2004-2013 20
1.4. Zmiany zachodzące w wyposażeniu gospodarstw domowych 29

Rozdział 2
Konsument na rynku kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych i jego prawa 33
2.1. Ubankowienie polskich konsumentów 33
2.2. Korzystanie z usług depozytowych i transferowych 38
2.3. Korzystanie gospodarstw domowych z kredytu konsumpcyjnego i hipotecznego 43

Rozdział 3
Polityka konsumencka 51
3.1. Założenia polityki konsumenckiej na lata 2014-2020 na tle strategii polityki konsumenckiej realizowanej w latach 2007-2013 51
3.2. Prawa konsumentów 61
3.3. Dyrektywa o kredycie konsumenckim jako element realizowanej polityki konsumenckiej 76

Rozdział 4
Zachowania konsumentów na rynku usług kredytowych w świetle wyników badań 83
4.1. Charakterystyka badania 83
4.2. Korzystanie przez konsumentów z produktów bankowych 85
4.3. Cele zaciągania kredytów i znajomość warunków umowy 97
4.4. Obszary naruszania praw konsumentów a reakcje konsumentów 109
4.5. Spontaniczna i wspomagana znajomość instytucji i organizacji konsumenckich 114

Rozdział 5
Znaczenie działań edukacyjnych w kreowaniu odpowiedzialnego konsumenta 119
5.1. Zarządzanie finansami gospodarstwa domowego a zagrożone zobowiązania 119
5.2. Rola edukacji finansowej w racjonalizowaniu zachowań konsumentów 130
5.3. Znaczenie edukacji konsumenckiej w przeciwdziałaniu niewypłacalności konsumentów 137

Podsumowanie 147
Bibliografia 153
Spis tabel 167
Spis map, wykresów 171

Dodaj do koszyka Ochrona i edukacja konsument

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.