reklama - zainteresowany?

Obyczaje polskie. Wiek XX w krótkich hasłach - Onepress

Obyczaje polskie. Wiek XX w krótkich hasłach
ebook
Autor: Małgorzata Szpakowska
ISBN: 978-83-774-7145-6
stron: 506, Format: ebook
Data wydania: 2008-07-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,92 zł (poprzednio: 39,44 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,52 zł)

Dodaj do koszyka Obyczaje polskie. Wiek XX w krótkich hasłach

Tagi: Ekonomia

Pamiętacie pralkę Franię? Może nawet stoi jeszcze gdzieś w piwnicy, ale czy zdajecie sobie sprawę, że jej pojawienie się przyspieszyło rozpad mikrostruktury społecznej? Kiedyś pranie angażowało pół wsi, później całą rodzinę, dzisiaj - wystarczy jedna osoba. Albo spłuczka klozetowa - wynaleziona pod koniec XVI wieku długo nie mogła zagościć w łazienkach, gdyż budziła obawy natury ekonomicznej, a nawet... historiozoficznej. A czy kiedy bierzecie tabletkę przeciwbólową (statystycznie Polacy kupują ich najwięcej na świecie), przeszło wam przez myśl, że zmiana, którą spowodowały środki przeciwbólowe, ma charakter egzystencjalny? Autorki opisują zjawiska, przedmioty i urządzenia, które najmocniej odcisnęły swoje piętno na naszych codziennych zachowaniach. Oprócz wspomnianych wyżej haseł pojawiają się też takie jak topless, rozwód, przedszkole, depilacja, świadome macierzyństwo czy ogródki działkowe. Podstawę badań stanowi nie tylko codzienna obserwacja, lecz także literatura piękna, prasa ilustrowana, film czy telewizja... Jest to fascynujące, napisane z humorem i wielką erudycją świadectwo przemian, które się dokonały w XX wieku.

Dodaj do koszyka Obyczaje polskie. Wiek XX w krótkich hasłach

 

Osoby które kupowały "Obyczaje polskie. Wiek XX w krótkich hasłach", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Obyczaje polskie. Wiek XX w krótkich hasłach

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Obyczaje polskie. Wiek XX w krótkich hasłach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.