Obsługa trudnego klienta - Onepress
ebook
Autor: Jacek JędrzejczakISBN: 978-83-8126-745-8
stron: 144, Format: ebook
Data wydania: 2018-03-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,88 zł (poprzednio: 21,95 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,07 zł)
Tagi: Ekonomia
Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najważniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można łatwo je znaleźć i użyć jako gotowych wzorców postępowania.
Osoby które kupowały "Obsługa trudnego klienta", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)