reklama - zainteresowany?

Obiektywny i subiektywny wymiar starości - Onepress

Obiektywny i subiektywny wymiar starości
ebook
Autor: Elżbieta Dubas, Marcin Muszyński
ISBN: 978-8-3808-8011-5
stron: 246, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,93 zł (poprzednio: 19,92 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,99 zł)

Dodaj do koszyka Obiektywny i subiektywny wymiar starości

Tagi: Ekonomia

Monografia stanowi zbiór multidyscyplinarnych tekstów dotyczÄ…cych różnych aspektów staroÅ›ci, jej postrzegania i interpretowania. Zasadnicza refleksja podjÄ™ta w publikacji odnosi siÄ™ do pytania o możliwość zobiektywizowania staroÅ›ci, zamkniÄ™cia tej tematyki w liczbach i statystycznych ujÄ™ciach bÄ…dź też w uproszczonym zbiorowym portrecie, z którego wynikaÅ‚oby, że wiÄ™kszość osób w zaawansowanym wieku ma takie same problemy i potrzeby. Autorzy zastanawiajÄ… siÄ™, co ksztaÅ‚tuje spoÅ‚eczny i indywidualny obraz staroÅ›ci, jak powstajÄ… stereotypy jej dotyczÄ…ce, a nastÄ™pnie zadajÄ… pytanie, jaka jest prawdziwa starość. Istotnym wÄ…tkiem badawczym w prezentowanym tomie jest subiektywny wymiar staroÅ›ci ukazywany w różnorakich aspektach, także w odniesieniu do odbicia w owym lustrze spoÅ‚ecznym.
Książka może przyczynić się do stworzenia holistycznej perspektywy postrzegania starości, starzenia się i ludzi starych, a podejmowana w niej tematyka jest ważna społecznie.
Teksty zgromadzone w pracy zainteresujÄ… badaczy, studentów i doktorantów zajmujÄ…cych siÄ™ problematykÄ… gerontologicznÄ… (pedagogów, socjologów, psychologów) oraz instytucje wspierajÄ…ce osoby starsze (domy pomocy spoÅ‚ecznej, uniwersytety trzeciego wieku).
 

Dodaj do koszyka Obiektywny i subiektywny wymiar starości

 

Osoby które kupowały "Obiektywny i subiektywny wymiar starości", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Obiektywny i subiektywny wymiar starości

Spis treści

Dodaj do koszyka Obiektywny i subiektywny wymiar starości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.