reklama - zainteresowany?

O współczesnych praktykach genderyzacji ciała - Onepress

O współczesnych praktykach genderyzacji ciała
ebook
Autor: red. Jolanta Klimczak, red. Kazimiera Wódz
ISBN: 978-8-3801-2304-5
stron: 344, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 68,88 zł (poprzednio: 86,10 zł)
Oszczędzasz: 20% (-17,22 zł)

Dodaj do koszyka O współczesnych praktykach genderyzacji ciała

Tagi: Ekonomia

Książka prezentuje efekty socjologicznych badań i krytycznej refleksji nad kobiecością i męskością. Szczególną uwagę zwraca na cielesny wymiar ról społecznych przypisywanych kobietom i mężczyznom oraz na praktyki kulturowe, które wykorzystują ciało do konstruowania płci kulturowej.  Przedstawia analizę wybranych reprezentacji kobiecości i kobiecego ciała w fotografii, reklamie oraz literaturze. Opisuje doświadczenia kobiet i mężczyzn w instytucjach społecznych, takich jak rodzina, oraz organizacjach zawodowych, takich jak sfeminizowana pomoc społeczna czy zmaskulinizowana kopalnia. Analizuje zjawiska dyskryminacji ze względu na płeć oraz społeczno-kulturowy opór stawiany przez tych, którzy doświadczają marginalizacji i stygmatyzacji.

Książka adresowana jest do osób zainteresowanych problematyką płci kulturowej, zwłaszcza studentek i studentów oraz akademiczek i akademików zajmujących się naukami społecznymi. Ze względu na aktualność podejmowanych wątków oraz duże zainteresowanie opinii publicznej kategorią gender może zainteresować także wszystkich tych, którzy szukają odpowiedzi na pytanie o kulturowe ramy kobiecości i męskości oraz społeczne konsekwencje bycia kobietą i mężczyzną.

Dodaj do koszyka O współczesnych praktykach genderyzacji ciała

 

Osoby które kupowały "O współczesnych praktykach genderyzacji ciała", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka O współczesnych praktykach genderyzacji ciała

Spis treści

Dodaj do koszyka O współczesnych praktykach genderyzacji ciała

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.