reklama - zainteresowany?

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations - Onepress

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations
Autor: Anna Miotk
ISBN: 978-8-3635-6676-0
stron: 280, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,67 zł (poprzednio: 46,67 zł)
Oszczędzasz: 30% (-14,00 zł)

Dodaj do koszyka Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Tagi: Public Relations

Od 2001 roku uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocą mediów głównego nurtu, po bezpośrednią – kierowaną wprost do klientów organizacji. Wszystko to dokonało się za sprawą pojawienia się nowego, potężnego medium – Internetu.

Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. W publikacji przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez najbardziej uznane firmy badawcze oraz podano praktyczne przykłady z działalności firm. Nie zabrakło w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierających pracę specjalisty PR czy standardów w mierzeniu efektów działań PR wraz z przeglądem narzędzi umożliwiających ich pomiar. 

Dodaj do koszyka Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.