reklama - zainteresowany?

Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi - Onepress

Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi
Autor: Ulrich Dave, Brockbank Wayne, Allen Justin, Younger Jon, Nyman Mark
Tłumaczenie: Dąbrowski Jarosław Filip
ISBN: 978-8-3264-0627-0
stron: 236, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 80,49 zł (poprzednio: 93,59 zł)
Oszczędzasz: 14% (-13,10 zł)

Dodaj do koszyka Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi

Tagi: Zasoby ludzkie (HR)

Autorzy książki, szefowie grupy doradczej RBL, pokazują, jak wielki wpływ mają praktyki zarządzania zasobami ludzkimi na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. Uważają, że ze względu na kontekst działalności firmy oraz oczekiwania klientów i inwestorów działy HR powinny rozważyć reorganizację swojej pracy. W szczególności podpowiadają, jak:
- uwzględniać zmiany w otoczeniu biznesowym,
- planować cele przekształceń i oceniać ich realizację,
- reorganizować pracę działów i specjalistów HR,
- dzielić odpowiedzialność i zadania wśród osób zaangażowanych w transformację.

Koncepcję autorów ilustrują inspirujące studia przypadków czterech dużych firm, opisane przez osoby kierujące projektami transformacji. W książce zamieszczono też praktyczne narzędzia pozwalające szefom HR zaprojektować i zrealizować przekształcenia we własnych działach, a dzięki temu przyczynić się do sukcesu swojej firmy.



Dodaj do koszyka Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi

 

Osoby które kupowały "Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi", wybierały także:

  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
  • Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim

Dodaj do koszyka Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.