reklama - zainteresowany?

Nowoczesne formy zatrudnienia - Onepress

Nowoczesne formy zatrudnienia
Autor: Leighton Patricia, Syrett Michel, Hecker Robert, Holland Peter
Tłumaczenie: Piotrowska Katarzyna
ISBN: 978-8-3264-0309-5
stron: 296, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 64,03 zł (poprzednio: 82,09 zł)
Oszczędzasz: 22% (-18,06 zł)

Dodaj do koszyka Nowoczesne formy zatrudnienia

Tagi: Zasoby ludzkie (HR)

Patricia Leighton i współautorzy analizują zjawiska stanowiące dziś codzienną praktykę w firmach, takie jak outsourcing, zlecanie usług osobom prowadzącym własną działalność, zatrudnianie pracowników tymczasowych czy współpraca z konsultantami. Zwracają uwagę, że zatrudnianie współpracowników nie jest już marginalne czy nietypowe, jak jeszcze często uważają prawnicy i menedżerowie, a jednak nadal mało jest publikacji na temat ich motywowania i rozwoju. Celem niniejszej książki jest uzupełnienie tego braku.

W publikacji zostały przedstawione główne aspekty zarządzania zasobami współpracowników wraz z kwestiami prawnymi, które powinny zostać rozważone. Poruszono w niej następujące zagadnienia:

  • Jak zdecydować o tym, czy skorzystać z usług współpracowników?
  • Jak wybrać dostawców umiejętności i pomyślnie włączyć ich do organizacji?
  • Jakie kwestie kadrowe są kluczowe dla osób współpracujących z firmą?
  • Jaka jest natura i wpływ ram prawnych odnoszących się do współpracowników, łącznie z bezpieczeństwem i higieną pracy, relacjami pracowniczymi i szeroko rozumianymi zagadnieniami socjalnymi?
  • Co jest najważniejsze dla pomyślnego wykorzystania i maksymalizacji umiejętności współpracowników?

Publikacja zawiera liczne studia przypadku i przykłady oraz rozległe badania autorów, skupiających się na praktycznej stronie nowych relacji pracy, na ich zaletach i związanych z nimi zagrożeniach.

Dodaj do koszyka Nowoczesne formy zatrudnienia

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowoczesne formy zatrudnienia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.