reklama - zainteresowany?

Nowe wyzwania i mo - Onepress

Nowe wyzwania i mo
ebook
Autor: Andrzej Rapacz
ISBN: 978-83-7695-835-4
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2021-09-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,00 zł

Dodaj do koszyka Nowe wyzwania i mo

Tagi: Ekonomia

Monografia stanowi kompleksowe opracowanie odnosz

Dodaj do koszyka Nowe wyzwania i mo

 

Osoby które kupowały "Nowe wyzwania i mo", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Nowe wyzwania i mo

Spis treści

Nowe wyzwania i możliwości rozwoju turystyki eBook -- spis treści

Wstęp 9

1. Turystyka w koncepcji ekonomii doświadczeń (Michał Roman, Robert Kosiński) 15

1.1. Wprowadzenie 15

1.2. Pojęcie turystyki, jej formy i funkcje 17

1.3. Turystyka a ekonomia doświadczeń 19

1.4. Podsumowanie 25

2. Experience-centric strategy – przejÅ›ciowa moda czy trwaÅ‚y trend? (Andrzej Stasiak) 26

2.1. Wprowadzenie 26

2.2. Strategia rozwoju turystyki a gospodarka doświadczeń 28

2.3. Wonderful Copenhagen 2020 (Dania) – studium przypadku nr 1 29

2.4. Plan turystyczny Paraná 2026 – Pakt na rzecz inteligentnej destynacji (Brazylia) – studium przypadku nr 2 33

2.5. Badanie doÅ›wiadczeÅ„ turystycznych DMO Bresciaturism – Visit Brescia (WÅ‚ochy) – studium przypadku nr 3 35

2.6. Program strategiczny promocji miasta Krakowa na lata 2016-2022 (Polska) – studium przypadku nr 4 38

2.7. Podsumowanie 42

3. Nowe trendy w gastronomii a gospodarka doświadczeń (Andrzej Rapacz) 45

3.1. Wprowadzenie 45

3.2. Aktualne trendy na rynku usług gastronomicznych 46

3.3. Gastronomia we wspóÅ‚czesnej gospodarce doÅ›wiadczeÅ„ 51

3.4. Nowe trendy w ofercie badanych placówek gastronomicznych 52

3.5. Podsumowanie 57

4. Innowacje w wybranych restauracjach w Polsce w ocenie ich klientów (Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel) 59

4.1. Wprowadzenie 59

4.2. Teoretyczne aspekty innowacji w restauracjach 60

4.3. Cel i metodyka badań 61

4.4. Wyniki badań i dyskusja 62

4.5. Podsumowanie 65

5. Potencjał turystyczny wybranej gminy w Polsce i czynniki jego rozwoju (Michał Roman, Karolina Kopczewska) 67

5.1. Wprowadzenie 67

5.2. Potencjał i atrakcyjność turystyczna obszaru 67

5.3. Cel, metodyka i charakterystyka badanej populacji oraz obszaru badań 71

5.4. Wyniki badań 73

5.5. Podsumowanie 80

6. Potencjał turystyczny cmentarzy wojennych w południowo-wschodniej Polsce (Andrzej Trojanowski) 81

6.1. Wprowadzenie 81

6.2. PojÄ™cie i rodzaje obiektów grobownictwa wojennego 82

6.3. Problemy ewidencji obiektów grobownictwa wojennego i ich finansowanie 84

6.4. Stan obiektów grobownictwa wojennego w Å›wietle wyników kontroli NIK-u 87

6.5. Wykorzystanie potencjału kulturowego i turystycznego cmentarzy wojennych w badanych gminach 89

6.6. Podstawowe uwagi i wnioski NIK-u dotyczÄ…ce cmentarzy wojennych 91

6.7. Podsumowanie 94

7. Szlak DolnoÅ›lÄ…ska Mapa Zabytków Techniki jako unikatowy produkt oferty turystyki przemysÅ‚owej Dolnego ÅšlÄ…ska (Piotr Zawadzki) 96

7.1. Wprowadzenie 96

7.2. Szlak tematyczny jako produkt turystyki kulturowej 97

7.3. Trendy turystyki przemysłowej 100

7.4. Obiekty dziedzictwa przemysłowego na Dolnym Śląsku 104

7.5. DolnoÅ›lÄ…ska Mapa Zabytków Techniki jako produkt turystyki przemysÅ‚owej województwa dolnoÅ›lÄ…skiego 106

7.6. Podsumowanie 109

8. Aktywność turystyczna niepeÅ‚nosprawnych mieszkaÅ„ców Dolnego ÅšlÄ…ska (Andrzej Rapacz, Katarzyna TrybuÅ›) 111

8.1. Wprowadzenie 111

8.2. Pojęcie niepełnosprawności, jej rodzaje i stopnie 112

8.3. Zjawisko niepeÅ‚nosprawnoÅ›ci wÅ›ród mieszkaÅ„ców Dolnego ÅšlÄ…ska 114

8.4. Procedura badawcza wykorzystana do oceny aktywnoÅ›ci turystycznej niepeÅ‚nosprawnych mieszkaÅ„ców Dolnego ÅšlÄ…ska 115

8.5. Uwarunkowania aktywnoÅ›ci turystycznej niepeÅ‚nosprawnych mieszkaÅ„ców Dolnego ÅšlÄ…ska 117

8.6. Podsumowanie 120

9. Marketing imprez sportowych a rozwój turystyki w miastach (Adam KarpiÅ„ski, Filip KarpiÅ„ski) 123

9.1. Wprowadzenie 123

9.2. Marketing sportowy imprez masowych 124

9.3. Promocja regionu oraz rozwój turystyki w miastach poprzez wydarzenia sportowe 125

9.4. Imprezy sportowe w polskich miastach – studium przypadków 127

9.5. Podsumowanie 131

Zakończenie 132

Literatura 136

Spis rysunków 145

Spis tabel 146

Summary 147

Dodaj do koszyka Nowe wyzwania i mo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.