Niezwykłe początki znanych firm - Onepress
ISBN: 978-8-3011-8780-4
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 32,68 zł (poprzednio: 38,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,22 zł)
Książka przybliża historiÄ™ powstania marek takich firm, jak: Kodak, Coca-Cola, Gillette, Wrigley, Cadbury, H.J.Heinz, Johnson&Johnson, J.P. Morgan, L’Oreal oraz tÅ‚umaczy, w jaki sposób staÅ‚y siÄ™ globalnie rozpoznawalne. Nazwiska wÅ‚aÅ›cicieli tych firm sÄ… symbolem gigantycznych korporacji. Należy pamiÄ™tać jednak, że tworzyli je ludzie z krwi i koÅ›ci, z wÅ‚asnymi problemami i marzeniami. Sukces wymaga wielu wyrzeczeÅ„, o czym sami siÄ™ przekonali.
Autor porusza też temat historii innowacji - pokazuje, skÄ…d siÄ™ wzięły: aparat fotograficzny, coca-cola, maszynka do golenia, guma do żucia, czekolada, ketchup, lakier do wÅ‚osów, nowoczesne finanse czy produkty, które przyczyniÅ‚y siÄ™ do zwyciÄ™stwa czystoÅ›ci nad brudem. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić życie bez nich, a jednak kiedyÅ› ich nie byÅ‚o.
Osoby które kupowały "Niezwykłe początki znanych firm", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)