Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - Onepress
ISBN: 978-8-3264-1346-9
stron: 204, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 53,15 zł (poprzednio: 61,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,65 zł)
Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego.
Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejÅ›cia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziaÅ‚aniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiÄ…cej implementacjÄ™ dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczÄ…cej nieuczciwych praktyk handlowych stosowanych przez przedsiÄ™biorstwa wobec konsumentów na rynku wewnÄ™trznym. Ustawa ta wzmacnia pozycjÄ™ konsumenta na rynku i przewiduje dodatkowe rozwiÄ…zania w zakresie dochodzenia roszczeÅ„ konsumenckich, wynikajÄ…cych ze stosowania przez przedsiÄ™biorców nieuczciwych praktyk rynkowych.
Książka prezentuje przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych na rynku usług bankowych (w bankowym obrocie konsumenckim), w postaci:
Stan prawny na 1 maja 2011 roku
Osoby które kupowały "Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)