reklama - zainteresowany?

Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich - Onepress

Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich
Autor: Rutkowska-Tomaszewska Edyta
ISBN: 978-8-3264-1346-9
stron: 204, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 53,15 zł (poprzednio: 61,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,65 zł)

Dodaj do koszyka Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich

Tagi: Ekonomia | Finanse | Giełda i inwestycje

Zagadnienie nieuczciwych praktyk na rynku bankowych usług konsumenckich na tle usług finansowych mieści się w zakresie szeroko rozumianego prawa konsumenckiego.

Tematyka ta jest niezwykle aktualna z uwagi na fakt wejÅ›cia w życie w grudniu 2007 r. ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziaÅ‚aniu nieuczciwym praktykom rynkowym, stanowiÄ…cej implementacjÄ™ dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczÄ…cej nieuczciwych praktyk handlowych stosowanych przez przedsiÄ™biorstwa wobec konsumentów na rynku wewnÄ™trznym. Ustawa ta wzmacnia pozycjÄ™ konsumenta na rynku i przewiduje dodatkowe rozwiÄ…zania w zakresie dochodzenia roszczeÅ„ konsumenckich, wynikajÄ…cych ze stosowania przez przedsiÄ™biorców nieuczciwych praktyk rynkowych.

Książka prezentuje przykłady nieuczciwych praktyk rynkowych na rynku usług bankowych (w bankowym obrocie konsumenckim), w postaci:

- nieuczciwej i wprowadzającej w błąd reklamy usług bankowych,
- naruszania obowiÄ…zków informacyjnych przez banki jako praktyki wprowadzajÄ…cej w bÅ‚Ä…d,
- nieuczciwych praktyk zwiÄ…zanych z kodeksami dobrych praktyk.

Stan prawny na 1 maja 2011 roku

Dodaj do koszyka Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich

 

Osoby które kupowały "Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.