reklama - zainteresowany?

Nietypowe przypadki Public Relations - Onepress

Nietypowe przypadki Public Relations
Autor: Rafał Szczepanik, Oksana Krzyżowska
ISBN: 83-7361-024-3
stron: 104, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2003-05-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,00 zł

Dodaj do koszyka Nietypowe przypadki Public Relations

Tagi: Public Relations

Specjalista od PR nigdy nie może być pewnym tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów - to wszystko nakazuje mu reagowanie w sposób niestandardowy i nieszablonowy. Sprawdzone zasady i techniki public relations, nawet stosowane w perfekcyjny sposób, po pewnym czasie przestają przynosić rezultaty. To, co wczoraj było świetną metodą zwrócenia uwagi mediów na działalność firmy, dziś może wydać się starą, ograną sztuczką, która nie wzbudzi zainteresowania.

Jeśli znasz już reguły rządzące pracą specjalisty od PR, przyszedł czas, byś nauczył się je łamać. W książce "Nietypowe przypadki PR" autorzy zebrali najciekawsze, najbardziej oryginalne kampanie i koncepcje public relations, z jakimi spotkali się w swojej pracy doradców i trenerów. Znajdziesz w niej szczegółowe opisy i wiele praktycznych uwag, które z pewnością wykorzystasz w swojej pracy.

Autorzy tej książki to doświadczeni specjaliści public relations, od kilku lat zajmujący się kreowaniem wizerunku polskich i zagranicznych przedsiębiorstw, menedżerów i polityków. Skorzystaj z ich doświadczenia!

Dodaj do koszyka Nietypowe przypadki Public Relations

Spis treści

Nietypowe przypadki Public Relations -- spis tre

Dodaj do koszyka Nietypowe przypadki Public Relations

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.