reklama - zainteresowany?

Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II - Onepress

Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II
Autor: Rafał Szczepanik
ISBN: 978-83-246-2081-4
stron: 256, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-05-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II

Tagi: Public Relations

  • Dlaczego premier Tusk ujawnił, że wyłysieje?
  • Komu Bóg daje dobrze popalić i za darmo promuje firmę?
  • Jak utajnić informacje o szemranej przeszłości prezesa, ujawniając ją mediom?
  • Dlaczego penisy Francuzów i kratki ściekowe w Szwecji to świetne nośniki komunikatów PR?
  • Co robi agent CIA w centrali IBM?
  • Czy homoseksualiści promują Ikeę?

Krok dalej niż promocja reputacji

Nastała era konsumenta. Konkurencja depcze wszystkim po piętach, jeśli akurat nie jest krok dalej niż oni. Trudno o stworzenie i wypromowanie naprawdę unikatowego produktu. W cenie są wartości niematerialne, oferowane wraz z dobrem bądź usługą. Co więc się teraz sprzedaje?

Wizerunek. Jednak nie sprzedawaj go, tylko wykreuj, stwórz, wypromuj. Postaw na świetną reputację firmy, płynną komunikację z otoczeniem, doskonałe relacje z mediami i własnymi pracownikami. To od nich zależy teraz być albo nie być Twojej organizacji, jej sukces lub porażka. A jeśli znasz już reguły rządzące pracą specjalisty od PR, przyszedł czas, byś nauczył się je łamać.

Specjalista od PR nigdy nie może być pewny tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów -- to wszystko nakazuje Ci reagować w sposób niestandardowy i nieszablonowy. Książka uczy, że okazji i szans na ciekawe przedsięwzięcia PR warto stale poszukiwać. Szybka odpowiedź może zaś sprawić, że niskim kosztem osiągniesz skutki podobne do tych z najdroższych kampanii -- a nawet lepsze. W tej publikacji znajdziesz rzeczywiste przykłady nietuzinkowych i zaskakujących działań, prowadzonych przez największe i najlepsze firmy.

Dodaj do koszyka Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.