Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi - Onepress
Tytuł oryginału: Getting Business to Come to You: A Complete Do-It-Yourself Guide to Attracting All the Business You Can Enjoy
Tłumaczenie: Jacek Cachro (przedmowa, rozdz. 1-6), Robert Jawień (rozdz. 7-10), Michał Dunia, Katarzyna Komorowska (rozdz. 11), Jarosław Dobrzański (rozdz. 12, 13)
ISBN: 83-7361-886-4
stron: 544, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2010-02-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 69,00 zł
Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i
odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej
- Opracuj skuteczne metody marketingowe
- Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów
- Zaprojektuj odpowiednie materiały promocyjne
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to ciągła walka o klienta. Jak sprawić, by klienci spośród setek firm wybrali właśnie naszą i wracali do niej z kolejnym zleceniami? Jak opracować strategię marketingową odpowiednią dla naszej firmy? Co zrobić, by klienci polecali nas innym klientom? Te i dziesiątki innych pytań zadaje sobie każdy, kto zdecydował się działać na własną rękę. Sytuacja, w której to właśnie klienci zabiegają o wykonawcę, a nie odwrotnie, wydaje się abstrakcyjna. Doprowadzenie do niej wymaga pewnej wiedzy, ale jest jak najbardziej możliwe.
"Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś "wolnym strzelcem" projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy.
- Wybór profilu firmy i kierunku jej rozwoju
- Budowanie wizerunku firmy
- Opracowanie kampanii marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy
- Przygotowanie odpowiednich materiałów promocyjnych
- Nawiązywanie kontaktów biznesowych
- Tworzenie notek prasowych, artykułów i ogłoszeń
- Sztuka prowadzenia prezentacji
- Wykorzystywanie materiałów multimedialnych do promocji firmy
- Budowanie grupy lojalnych klientów
Przeczytaj tą książkę i przygotuj się na sukces rynkowy.
Osoby które kupowały "Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)