reklama - zainteresowany?

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi - Onepress

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
Autor: Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas
Tytuł oryginału: Getting Business to Come to You: A Complete Do-It-Yourself Guide to Attracting All the Business You Can Enjoy
Tłumaczenie: Jacek Cachro (przedmowa, rozdz. 1-6), Robert Jawień (rozdz. 7-10), Michał Dunia, Katarzyna Komorowska (rozdz. 11), Jarosław Dobrzański (rozdz. 12, 13)
ISBN: 83-7361-886-4
stron: 544, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2010-02-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi

Tagi: Mała firma | Marketing

Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i
odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej

  • Opracuj skuteczne metody marketingowe
  • ZdobÄ…dź i zatrzymaj grono lojalnych klientów
  • Zaprojektuj odpowiednie materiaÅ‚y promocyjne

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to ciągła walka o klienta. Jak sprawić, by klienci spośród setek firm wybrali właśnie naszą i wracali do niej z kolejnym zleceniami? Jak opracować strategię marketingową odpowiednią dla naszej firmy? Co zrobić, by klienci polecali nas innym klientom? Te i dziesiątki innych pytań zadaje sobie każdy, kto zdecydował się działać na własną rękę. Sytuacja, w której to właśnie klienci zabiegają o wykonawcę, a nie odwrotnie, wydaje się abstrakcyjna. Doprowadzenie do niej wymaga pewnej wiedzy, ale jest jak najbardziej możliwe.

"Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś "wolnym strzelcem" projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy.

  • Wybór profilu firmy i kierunku jej rozwoju
  • Budowanie wizerunku firmy
  • Opracowanie kampanii marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy
  • Przygotowanie odpowiednich materiałów promocyjnych
  • NawiÄ…zywanie kontaktów biznesowych
  • Tworzenie notek prasowych, artykułów i ogÅ‚oszeÅ„
  • Sztuka prowadzenia prezentacji
  • Wykorzystywanie materiałów multimedialnych do promocji firmy
  • Budowanie grupy lojalnych klientów

Przeczytaj tą książkę i przygotuj się na sukces rynkowy.

Dodaj do koszyka Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi

 

Osoby które kupowały "Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi

Spis treści

Niech klienci t

Dodaj do koszyka Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.