reklama - zainteresowany?

Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu - Onepress

Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu
ebook
Autor: Alojzy Czech, Andrzej Szplit
ISBN: 978-83-787-5095-6
stron: 835, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 75,62 zł (poprzednio: 93,36 zł)
Oszczędzasz: 19% (-17,74 zł)

Dodaj do koszyka Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu

Tagi: Ekonomia

Monografia jest zbiorem opracowań licznych autorów oferujących rozważania i propozycje z zakresu współczesnej organizacji przedsiębiorstwa, ich rodzajów, znaczenia, metod funkcjonowania i zarządzania oraz przejawów restrukturyzacji adresowanym ze strony nauki dla praktyki biznesowej. Zamieszczone treści w znacznym stopniu są oparte na wynikach badań empirycznych. Publikacja może być wykorzystywana również w celach naukowych oraz dydaktycznych.

Dodaj do koszyka Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu

 

Osoby które kupowały "Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu

Spis treści

Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu eBook -- spis treści

WPROWADZENIE 11 CZĘŚĆ I. WSPÓŁCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWO - ISTOTA I MODELE, EWOLUCJA, PROCESY I UWARUNKOWANIA 17 KLAUDIA SMOLĄG: MODELE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW I DETERMINANTY ICH ROZWOJU 19 JERZY NIEMCZYK, TOMASZ SZPIKOWSKI: INNOWACJE W BIZNESOWYCH MODELACH WSPÓŁPRACY W PRZEMYŚLE MOTORYZACYJNYM 33 NICOLETTA BASKIEWICZ: WIELKOŚĆ I CHARAKTER ORGANIZACJI JAKO CZYNNIKI DETERMINUJĄCE ZARZĄDZANIE PROCESAMI 45 ANNA SŁOCIŃSKA: PROCESY DZIELENIA SIĘ WIEDZĄ JAKO WARUNEK ROZWOJU WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI 65 NINA STĘPNICKA: ORKIESTRACJA SIECI W TRADYCYJNYCH I INTERNETOWYCH FIRMACH HANDLOWYCH 81 JANUSZ KORNECKI: W KIERUNKU ROZWOJU INTELIGENCJI ORGANIZACJI - ZARZĄDZANIE W WARUNKACH GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY 95 BOGUSZ MIKUŁA, TOMASZ STEFANIUK: WYKORZYSTANIE ZESPOŁÓW WIRTUALNYCH W PROCESIE UCZENIA SIĘ ORGANIZACJI 109 LESZEK KIEŁTYKA, ROBERT KUCĘBA: WARTOŚĆ WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI GOSPODARCZYCH W WIRTUALNEJ PRZESTRZENI ZARZĄDZANIA 125 KRZYSZTOF ŁOBOS, MIROSŁAWA SZEWCZYK: KREOWANIE WARTOŚCI PRZEZ SPÓŁKI Z LISTY ,,DIAMENTY FORBESA" 137 MARCIN RATAJCZAK: ODPOWIEDZIALNY BIZNES (CSR) W ODNIESIENIU DO WYMAGAŃ RYNKOWYCH 155 JAROSŁAW PIOTR LENDZION: ŁAD KORPORACYJNY A PARTYCYPACJA PRACOWNIKÓW W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM 165 KATARZYNA SKORUPIŃSKA: PARTYCYPACJA PRACOWNICZA W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM W KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ 177 ALDONA MAŁGORZATA DEREŃ: ZNACZENIE PRAWNEJ OCHRONY WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM 197 PAWEŁ ANTONOWICZ: ANALIZA SKALI I NATĘŻENIA UPADŁOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE W LATACH 2007-2010 - WYNIKI BADAŃ 207 CZĘŚĆ II. PRZEDSIĘBIORSTWO JAKO ORGANIZACJA - WYBRANE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA 223 KATARZYNA KROT: HOLISTYCZNE PODEJŚCIE DO ZAUFANIA W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM 225 ALEKSANDRA SUS: RYZYKO STRATEGICZNE W DZIAŁALNOŚCI WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI 245 ALICJA ANTONOWICZ: STRATEGIA ROZWOJU POPRZEZ FRANCHISING W MIĘDZYNARODOWEJ EKSPANSJI PRZEDSIĘBIORSTW 257 WOJCIECH PAJĄK: STRATEGIE RELACYJNE W SIECI DOSTAW 271 MONIKA STELMASZCZYK: ZMIANA KULTURY ORGANIZACJI PERSPEKTYWĄ ROZWOJU MAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA 283 ALEKSANDRA RADZISZEWSKA: MIĘDZYKULTUROWY KONTEKST ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM 299 ELŻBIETA JĘDRYCH: UWARUNKOWANIA ABSORPCJI ZMIAN PERSONALNYCH W ORGANIZACJACH 315 GRZEGORZ ŁUKASZEWICZ: AUDYT FUNKCJI PERSONALNEJ W ASPEKCIE ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ 333 ANNA STANKIEWICZ-MRÓZ: GRANICE ELASTYCZNYCH FORM ZATRUDNIENIA W ORGANIZACJI 349 AGNIESZKA PIETRAS: COACHING JAKO METODA ROZWOJU PRACOWNIKÓW I ZWIĘKSZANIA WYDAJNOŚCI 363 LESZEK KIEŁTYKA, WALDEMAR JĘDRZEJCZYK: ZDOLNOŚCI INTUICYJNE MENEDŻERÓW W PROCESACH DECYZYJNYCH W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 375 ANNA M. OLSZEWSKA: ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ PRODUKCJI PRZY WYKORZYSTANIU KART KONTROLNYCH NOWEJ GENERACJI 387 LESZEK KIEŁTYKA: ASPEKTY INFORMATYCZNO-TECHNICZNE W PROCESACH ZARZĄDZANIA 399 PAWEŁ KOBIS: ROZWÓJ SIECIOWYCH TECHNOLOGII MULTIMEDIALNYCH WSPIERAJĄCYCH PROCESY ZARZĄDZANIA W PRZEDSIĘBIORSTWACH 411 CZĘŚĆ III. PROPOZYCJE METODOLOGICZNE DLA PRZEDSIĘBIORSTW I BIZNESU 429 RAFAŁ KRUPSKI: IDENTYFIKACJA ORIENTACJI ZASOBOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 431 MIROSŁAW MOROZ: METODYKA POMIARU ELASTYCZNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA - ISTOTA PROBLEMU I PRZYKŁADY OPERACJONALIZACJI 441 MAGDALENA HOPEJ-KAMIŃSKA, MARIAN HOPEJ, ROBERT KAMIŃSKI: KONCEPCJA OCENY RACJONALNOŚCI STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ 455 KAZIMIERZ PERECHUDA, WOJCIECH CIEŚLIŃSKI, WOJCIECH IDZIKOWSKI, ELŻBIETA NAWROCKA: ANALIZA PROCESOWA USŁUG TURYSTYCZNYCH 463 BARBARA KOWAL: ASPEKTY METODOLOGICZNE ISTOTNOŚCI CELÓW W PROCESIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWAMI GÓRNICZYMI 473 MICHAŁ ADAM LEŚNIEWSKI: METODA OCENY ZDOLNOŚCI KONKURENCYJNEJ W ŚWIETLE METOD ANALIZY STRATEGICZNEJ 481 ILONA PENC-PIETRZAK: KONCEPCJA KONGRUENCJI W ANALIZIE STRATEGICZNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 495 JANUSZ KROIK, JAN SKONIECZNY: ODWZOROWANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI SPOŁECZNEJ W STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA 513 AGNIESZKA JAKUBOWSKA: WYKORZYSTANIE KONCEPCJI SRI W WYCENIE RYNKOWEJ DZIAŁAŃ SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNYCH POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 527 EWA CZYŻ-GWIAZDA: BUSINESS PROCESS REENGINEERING W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJĄ 543 ANETA MADYDA, IRENA DUDZIK-LEWICKA: SZCZUPŁE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM 561 AGNIESZKA BIEŃKOWSKA, ANNA ZABŁOCKA-KLUCZKA: WYZWANIA WOBEC WSPÓŁCZESNEGO CONTROLLINGU 579 SEWERYN SPAŁEK: ROZWÓJ METOD I KONCEPCJI W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI OD LAT 50. UBIEGŁEGO STULECIA DO DZIŚ 593 CZĘŚĆ IV. RESTRUKTURYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW I SEKTORÓW - WYBRANE ASPEKTY, RELACJE Z BADAŃ 603 JÓZEF BUĆKO: EFEKTY SYNERGETYCZNE W PROCESACH RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW 605 JERZY MIESZANIEC: INNOWACJE ORGANIZACYJNE W PROCESACH RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW 623 MARTA ZIÓŁKOWSKA: FRANCZYZA JAKO DROGA RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW 637 ANNA CUDOWSKA-SOJKO: BEZPOŚREDNIE INWESTYCJE ZAGRANICZNE A RESTRUKTURYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE 655 MACIEJ SZCZEPAŃCZYK: RESTRUKTURYZACJA DZIAŁALNOŚCI WARUNKIEM POPRAWY KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA 675 AGNIESZKA PREDYGIER: ZASTOSOWANIE TEORII KONKURENCYJNOŚCI ORGANIZACJI DO BADAŃ MIKROPRZEDSIĘBIORSTW WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W LATACH 2008-2010 697 EDYTA BRZYCHCZY: WYBRANE KIERUNKI RESTRUKTURYZACJI ROZWOJOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW GÓRNICZYCH W POLSCE I NA ŚWIECIE 717 BEATA TRZASKUŚ-ŻAK: PROCES PRZEKSZTAŁCEŃ WŁASNOŚCIOWYCH PRZEDSIĘBIORSTW PAŃSTWOWYCH W POLSCE ZE SZCZEGÓLNYM UJĘCIEM SEKTORA ELEKTROENERGETYCZNEGO OPARTEGO NA WĘGLU BRUNATNYM 731 ROMUALD OGRODNIK: ZNACZENIE INTERESARIUSZY W PROCESIE RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW 751 ARTUR BATOR: RESTRUKTURYZACJA ZATRUDNIENIA W KOPALNIACH WĘGLA KAMIENNEGO A ZARZĄDZANIE RYZYKIEM PERSONALNYM 765 PATRYCJA BĄK: RESTRUKTURYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW W OBLICZU GLOBALNEGO KRYZYSU GOSPODARCZEGO 779 MAŁGORZATA KOŁODZIEJCZAK: SPOŁECZNE ASPEKTY PROCESU RESTRUKTURYZACJI ORGANIZACYJNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE X - OPIS, ANALIZA I OCENA 791 DANUTA KUNECKA: RESTRUKTURYZACJA ZATRUDNIENIA W SEKTORZE ZDROWIA KONSEKWENCJĄ WPROWADZENIA RZĄDOWEGO PAKIETU USTAW 811 IZABELA KONIECZNA: RESTRUKTURYZACJA SPÓŁDZIELNI POPRZEZ FUZJE I PRZEJĘCIA 821 INFORMACJE O AUTORACH

Dodaj do koszyka Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.