reklama - zainteresowany?

Naturalnie o biznesie - Onepress

Naturalnie o biznesie
Autor: Andrzej Kowalczyk
ISBN: 978-83-770-1973-3
stron: 108, okładka: miękka
Data wydania: 2016-12-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Naturalnie o biznesie

Tagi: Mała firma

Czy słyszałeś o tym, że można robić biznes, nie przejmując się konkurencją?

Może myślisz, że nie jest to możliwe? A jednak. Właśnie z tej książki dowiesz się, jak tego dokonano w jednej z polskich firm.

Andrzej Kowalczyk na podstawie swojej biznesowej praktyki pokazuje, jak sprawić, żeby konkurencja stała się dla przedsiębiorstwa nieistotna. Z książki dowiesz się też:

  • Jak obecnie skutecznie prowadzić biznes?

  • Jak dobrze rozpoznać potrzeby klienta, zrozumieć go i speÅ‚nić jego oczekiwania, żeby chciaÅ‚ siÄ™ na dÅ‚użej zatrzymać przy produktach i usÅ‚ugach naszej firmy?

  • Jak zmieniać wÅ‚asny styl prowadzenia biznesu?

  • Jak być lepszym pracownikiem umiejÄ…cym sobie radzić ze zmianami?

  • Jak stać siÄ™ lepszym szefem, żeby zrozumieć i wdrożyć zmiany w swojej codziennej aktywnoÅ›ci?

  • Co to znaczy być konsumentem wolnoÅ›ci?

Publikacja jest zbiorem refleksji autora nad cechami współczesnego rynku, klienta, konkurencji. Autor konkretnie, krótko i praktycznie pokazuje narzędzia do poprawy własnej skuteczności działania. Refleksje są przeplatane wątkami osobistymi.

Misją autora jest podnosić jakość życia innych osób.

 

Dodaj do koszyka Naturalnie o biznesie

 

Osoby które kupowały "Naturalnie o biznesie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Naturalnie o biznesie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Naturalnie o biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.