reklama - zainteresowany?

Najlepsze wykresy do prezentacji biznesowych - Onepress

Najlepsze wykresy do prezentacji biznesowych
ISBN: 978-8-3269-3242-7
stron: 100, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,64 zł (poprzednio: 58,30 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,66 zł)

Dodaj do koszyka Najlepsze wykresy do prezentacji biznesowych

Tagi: Prezentacje

Książka prowadzi Czytelnika przez wykonywanie mniej standardowych wykresów w Excelu oraz radzenie sobie z zaprezentowaniem nietypowych danych. Porady zostały przygotowane przejrzyście i zrozumiale. Autorzy podpowiadają jak stworzyć nieszablonowe diagramy, wyjaśniają, kiedy mogą przydać się miniwykresy oraz jak poradzić sobie z czytelną prezentacją dużej ilości danych.

Wykresy często służą do zaprezentowania rozkładu danych z danego zakresu (grupy produktów, wybranego okresu). W takich sytuacjach istotną rolę pełni oś wykresu. Podpowiadamy jak ją stworzyć w Excelu. Książka wprowadza Czytelnika również w zagadnienia związane z prezentacją informacji zebranych w ankietach czy innych badaniach marketingowych. Do przedstawienia tego typu danych idealnie nadają się wykresy bąbelkowe, dzięki którym można zwizualizować zmienność trzech (a nawet czterech) danych jednocześnie. Do książki warto zajrzeć również, jeśli Czytelnik potrzebuje zaprezentować w profesjonalny sposób zmiany w sprzedaży. Jeden z rozdziałów wyjaśnia, jak przygotować przydatny w takiej sytuacji wykres schodkowy.

Dodaj do koszyka Najlepsze wykresy do prezentacji biznesowych

 

Osoby które kupowały "Najlepsze wykresy do prezentacji biznesowych", wybierały także:

  • Prezentacje. Po prostu!
  • Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpoÅ›redniej
  • SiÅ‚a gÅ‚osu. Jak mówić, by ludzie chcieli sÅ‚uchać
  • Porywaj
  • SzkoÅ‚a Mówców. MyÅ›l i prezentuj inaczej niż wszyscy

Dodaj do koszyka Najlepsze wykresy do prezentacji biznesowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Najlepsze wykresy do prezentacji biznesowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.