reklama - zainteresowany?

My robimy to inaczej! - Onepress

My robimy to inaczej!
mp3
Autor: John Kotter
ISBN: 9788380872158
Format: mp3
Data wydania: 2018-02-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,90 zł

Dodaj do koszyka My robimy to inaczej!

Tagi: Przywództwo

Jaka jest najgorsza rzecz, jaką możesz usłyszeć, gdy masz jakiś dobry pomysł w pracy? My robimy to inaczej! John Kotter i Holger Rathgeber stworzyli opowieść biznesową, która pomoże każdemu zespołowi bądź organizacji radzić sobie z największymi wyzwaniami i zamieniać je w ekscytujące okazje. W książce My robimy to inaczej! przedstawili esencję kilkudziesięciu lat swoich doświadczeń i nagradzanych badań mających na celu ukazanie mechanizmów powstawania, upadania i odradzania się organizacji w obliczu przeciwności. Czego możesz się nauczyć o długoterminowym sukcesie firmy od kolonii surykatek z pustyni Kalahari? Więcej niż sobie wyobrażasz! Pewnego razu w południowej Afryce, na pustyni Kalahari, żyło sobie stado surykatek. Po latach stabilnego rozwoju nastała susza, która radykalnie uszczupliła zasoby stada, a także przyczyniła się do niosących śmiertelne niebezpieczeństwo ataków sępów. W miarę pogarszania się sytuacji panująca w stadzie harmonia ulega zakłóceniu. Jego przywódcy kłócą się podczas wypracowywania najwłaściwszych rozwiązań, a sugestie ze strony szeregowych robotników spotykają się z podcinającym skrzydła stwierdzeniem: Nie tak to tu robimy!. Dlatego też Nadia, bystra i odważna surykatka, wyrusza na poszukiwanie nowych pomysłów, które pomogą znajdującemu się w prawdziwych tarapatach stadu. Odkrywa o wiele mniejszą grupę, która działa w zupełnie inny sposób, przy znacznie większym udziale pracy zespołowej i z większą wprawą. Poznane surykatki opracowały innowacyjne rozwiązania pomagające znajdować pożywienie i bronić się przed sępami. Okazuje się jednak, że nie wszystko w tym małym stadzie jest tak doskonałe, jak początkowo mogłoby się wydawać. Czy Nadii uda się wpaść na pomysł, jak połączyć to, co najlepsze w tych dwóch odmiennych światach w dużym, zdyscyplinowanym i dobrze zarządzanym oraz małym, nieformalnym i inspirującym zanim będzie za późno? *** Ta niepowtarzalna przypowieść pokazuje nam, o ileż bezpieczniejsi jesteśmy w zmiennych czasach, gdy wprowadzamy innowacje. - Spencer Johnson, autor Kto ukradł mój ser? Ta prosta przypowieść o futrzastych ssakach mierzących się z problemem adaptacji w obliczu zagrożenia dostarcza ciekawe spostrzeżenia na temat podróży, w której uczestniczy wielu z nas. Genialne! - Stanley McChrystal, emerytowany generał, autor Team of Teams i współzałożyciel McChrystal Group John Kotter robi to ponownie. Wykorzystywana przez niego metafora pomaga czytelnikom wyodrębnić podstawowe warunki doskonałego funkcjonowania organizacji, tj. pobudzenie serc i umysłów członków zespołu do działania na rzecz ważnego celu. - Leigh Morgan, dyrektor operacyjny, Fundacja Billa i Melindy Gatesów To działa. I to nie tylko w przypadku surykatek. - Gaëtan Thomas, prezes i dyrektor generalny NB Power *** John Kotter jest wielokrotnie nagradzanym emerytowanym profesorem przywództwa Harvard Business School, autorem książek z listy bestsellerów New York Timesa, znanym liderem myśli biznesowej, a także współzałożycielem organizacji Kotter International z siedzibami w Seattle i Bostonie. Holger Rathgeber jest byłym dyrektorem wykonawczym w korporacji działającej na światowym rynku produktów medycznych, autorem napisanego wraz z Kotterem międzynarodowego bestsellera Gdy góra lodowa topnieje oraz dyrektorem w Kotter International.

Dodaj do koszyka My robimy to inaczej!

 

Osoby które kupowały "My robimy to inaczej!", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka My robimy to inaczej!

Spis treści

Dodaj do koszyka My robimy to inaczej!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.