reklama - zainteresowany?

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone - Onepress

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
mp3
Autor: Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
ISBN: 978-83-283-5795-2
stron: 328, Format: mp3
Data wydania: 2019-04-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,55 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 55% (-32,45 zł)

Dodaj do koszyka Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Motywacja | Przywództwo | Rozwój osobisty | Zasoby ludzkie (HR)

Wszystko, co powinniście wiedzieć o motywowaniu i... jeszcze więcej

Jeśli jesteś menedżerem, pewnie choć raz spotkałeś się z taką opinią na temat Twojego zajęcia: "No to co w życiu robisz? Zarządzasz ludźmi? Aha, czyli tak naprawdę nic nie robisz, za to nieźle zarabiasz".

"Podły krwiopijco" - jest tam w domyśle. Tymczasem Ty, ja, autorzy tej książki, wszyscy menedżerowie i szefowie na świecie wiedzą, jak trudna jest to praca. Jak bardzo jest odpowiedzialna i... samotna.

W koÅ„cu im wyżej, tym mniejszy tÅ‚ok. RozglÄ…dasz siÄ™ dookoÅ‚a, gdy potrzebujesz konsultacji, porady, podpowiedzi, a wszÄ™dzie... pusto. ZnikÄ…d pomocy, tymczasem Tobie brakuje już pomysÅ‚ów na to, jak motywować pracowników. ChÄ™tnie skorzystaÅ‚byÅ› z jakiejÅ› mÄ…drej książki, ale wiÄ™kszość to kalki żywcem przeniesione zza oceanu. W polskich realiach wskazówki w nich zawarte po prostu nie majÄ… zastosowania.

STOP! Na szczęście także u nas nie brak Å›wietnych menedżerów. JeÅ›li ma siÄ™ odrobinÄ™ szczęścia, można spoÅ›ród nich wyÅ‚uskać także doÅ›wiadczonych szefów-mentorów, którzy chÄ™tnie podzielÄ… siÄ™ wiedzÄ…. Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podrÄ™cznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi CiÄ™ m.in. w trzynaÅ›cie praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzÄ™ na temat teorii motywowania oraz rzetelnÄ… charakterystykÄ™ polskiego pracownika. Dowiesz siÄ™ też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizacjÄ™ oraz w jaki sposób skutecznie zmotywować samego siebie. W sumie od tego wÅ‚aÅ›nie powinieneÅ› zacząć!

Dodaj do koszyka Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II

Dodaj do koszyka Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone Audiobook -- spis treści

O autorach (11)

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ I. PRAKTYKA MOTYWOWANIA

Rozdział 1. Trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego (17)

  • Zasada pierwsza: Motywowanie wymaga prawidÅ‚owej komunikacji (22)
    • SiÅ‚a informacji zwrotnej (26)
    • Krytyka emocjonalna a krytyka rzeczowa - dwa przeciwieÅ„stwa (26)
    • Po co krytykujemy? (27)
    • Czego nie mówić - sÅ‚owa, stwierdzenia zmieniajÄ…ce caÅ‚ość wypowiedzi (28)
    • Kiedy szef dostaje "czerwonÄ… kartkÄ™", a kiedy pojawia siÄ™ "zielone Å›wiatÅ‚o"? (33)
    • Nie tylko suche fakty siÄ™ liczÄ… (35)
    • Czy rzeczywiÅ›cie szkoda czasu na przygotowanie siÄ™ do przekazania krytyki? (36)
    • Jak pracownicy karzÄ… swoich... przeÅ‚ożonych? (37)
  • Zasada druga: Motywowanie zacznij od siebie (39)
    • Niespójne zachowania szefa (42)
    • Grupy ryzyka utraconej motywacji (44)
    • PuÅ‚apka zamrożonej konsekwencji (51)
    • Za kulisami, czyli kiedy szef motywuje sam siebie (53)
  • Zasada trzecia: Nie motywuj bez podania celu (91)
    • Katedra w Barcelonie (91)
    • Zrozumieć innych (92)
    • Zrozumieć zadanie (93)
    • Menedżer ds. motywacji - w sporcie i nowoczesnej organizacji (95)
  • Zasada czwarta: NieosiÄ…galne cele demotywujÄ… (104)
    • NieÅ›miertelny SMART (104)
    • Motywacja i stres - prawidÅ‚owa niepewność celu (105)
    • SMART w wersji max (110)
  • Zasada piÄ…ta: Wspólne okreÅ›lenie celu motywuje (113)
    • Ustalenia wspólne i ustalenia zastrzeżone dla szefa (113)
    • Motywacja a styl zarzÄ…dzania (119)
  • Zasada szósta: Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb (121)
    • Nie dla wszystkich to samo (123)
    • Identyfikacja potrzeb caÅ‚ej firmy (130)
  • Zasada siódma: Motywuj, umożliwiajÄ…c rozwój (138)
    • Motywowanie przez rozwój - delegowanie (140)
    • Dlaczego nie delegujemy? (143)
    • Motywowanie przez rozwój - szkolenia (144)
    • Motywowanie przez rozwój - umożliwienie ksztaÅ‚cenia poza firmÄ… (155)
  • Zasada ósma: Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie (158)
    • NiewdziÄ™czni motywowani (160)
    • Motywacja dzielona na mniejsze (164)
  • Zasada dziewiÄ…ta: Motywuj, dostrzegajÄ…c sukcesy (167)
    • SiÅ‚a "gÅ‚asków" (172)
    • Motywowanie w trudnych warunkach - pracownicy firm produkcyjnych (176)
  • Zasada dziesiÄ…ta: Etyczne wspóÅ‚zawodnictwo motywuje (182)
    • Jak stworzyć zdrowe wspóÅ‚zawodnictwo? (183)
    • Od wspóÅ‚zawodnictwa do szkodliwej rywalizacji (187)
    • Grywalizacja. Jak jÄ… wykorzystać do motywowania i nie narazić siÄ™ na Å›mieszność (189)
  • Zasada jedenasta: Elitarność motywuje (206)
    • Specjalne przywileje i nagrody (206)
    • Specjalne zadania i elitarność grupy (207)
  • Zasada dwunasta: Przynależność do grupy motywuje (213)
    • Grupy elitarne i atrakcyjni pracodawcy (215)
  • Zasada trzynasta: Motywowanie wymaga dobrej atmosfery (221)
    • Jak siÄ™ zachowujemy w każdym ze "stanów Ja"? (224)
    • Jak to wszystko wpÅ‚ywa na motywacjÄ™? (231)
    • Bezpieczna atmosfera (235)

Rozdział 2. Inne aspekty motywowania w praktyce (239)

  • Nietypowe przykÅ‚ady motywacji (241)
    • Koty (241)
    • Książki i muzyka dla najlepszych (241)
    • Dyrektorzy serwujÄ… poczÄ™stunek (241)
    • Obiad na koszt szefa (242)
    • KÄ…cik rozmów (242)
    • Galeria portretów (242)
    • Szkolenia inne niż zwykle (242)
    • Spotkanie z najwyższymi (242)
    • SpeÅ‚niamy marzenia (242)
    • "Wyszalnia" (243)
    • ChwalipiÄ™ty (243)
    • Zamiana ról (243)
    • DzieÅ„ Å›wiÄ™towania (243)
    • SmakoÅ‚yki (243)
    • Moje Å‚adne biurko (243)
    • Ciasto wÅ‚asnego wyrobu (244)
    • ZaoszczÄ™dzimy twój czas (244)
    • "Kolekcja odzieży roboczej" (244)
    • PieniÄ…dze na usprawnienia firmy (244)
    • Wizyta rodziny (244)
  • Gdzie koÅ„czy siÄ™ motywowanie, a zaczyna manipulowanie? (245)
    • Techniki manipulacyjne wykorzystywane do pozornego motywowania (249)
  • Najważniejsze kwestie motywowania finansowego (257)
    • Zarobki podwÅ‚adnych (257)
    • Skutki zÅ‚ych rozwiÄ…zaÅ„ (264)

CZĘŚĆ II. MOTYWACJA JAKO PROCES

Rozdział 3. Motywujące działanie organizacji (267)

CZĘŚĆ III. TEORIA MOTYWACJI

Rozdział 4. Najważniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce (285)

  • Teorie motywacji (287)
  • Historia motywacji (289)
    • Teoria dwuczynnikowa (291)
    • Teoria X i teoria Y (293)
    • Teoria Davida McClellanda (295)
    • Teoria oczekiwaÅ„ (299)
    • Teoria sprawiedliwoÅ›ci (302)

CZĘŚĆ IV CO MOTYWUJE POLSKICH PRACOWNIKÓW?

Rozdział 5. Badanie "Polska mapa motywacji" (307)

  • Wnioski z pierwszej edycji - wiosna 2005 (311)
    • Motywacja a zarobki (314)
    • Motywacja a wiek (314)
    • Motywacja a stanowisko pracy (315)
    • Motywacja a pÅ‚eć (315)
    • Motywacja a wielkość organizacji (315)
  • Wnioski z drugiej edycji - marzec - wrzesieÅ„ 2008 (317)

Bibliografia (320)

Dodaj do koszyka Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.