reklama - zainteresowany?

Modelowanie decyzji w zarzÄ…dzaniu operacyjnym - Onepress

Modelowanie decyzji w zarzÄ…dzaniu operacyjnym
ebook
Autor: Maciej Nowak
ISBN: 978-83-787-5273-8
stron: 156, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,60 zł (poprzednio: 12,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-2,40 zł)

Dodaj do koszyka Modelowanie decyzji w zarzÄ…dzaniu operacyjnym

Tagi: Ekonomia

Tematykę podejmowaną w publikacji zaprezentowano w czterech rozdziałach. W pierwszym przedstawiono w jaki sposób jedno- i wielokryterialne programowanie dynamiczne może być wykorzystane do rozwiązania problemów z zakresu planowania zdolności produkcyjnej. Rozdział drugi poświęcony jest planom średniookresowym, określającym wielkość produkcji w horyzoncie rocznym. Pokazano, że tworząc tego typu plany warto skorzystać z programowania liniowego. Podobnie jak w poprzednim rozdziale, rozważane zagadnienia sformułowano jako jedno- i wielokryterialne problemy podejmowania decyzji, uwzględniając również ryzyko związane ze zmieniającym się zapotrzebowaniem. Tematem rozdziału trzeciego jest główny plan produkcji, który stanowi pomost pomiędzy planami długookresowymi a szczegółowymi harmonogramami określającymi kolejność wykonywania operacji na poszczególnych stanowiskach roboczych. W ostatnim rozdziale rozważono z kolei tematykę z zakresu sterowania produkcją. Przedstawiono w nim, w jaki sposób korzystając z modelu symulacyjnego oraz interaktywnej metody wielokryterialnej, można dokonać wyboru wartości parametrów wpływających na przebieg produkcji.

Dodaj do koszyka Modelowanie decyzji w zarzÄ…dzaniu operacyjnym

 

Osoby które kupowały "Modelowanie decyzji w zarządzaniu operacyjnym", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Modelowanie decyzji w zarzÄ…dzaniu operacyjnym

Spis treści

Dodaj do koszyka Modelowanie decyzji w zarzÄ…dzaniu operacyjnym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.