reklama - zainteresowany?

Moc lidera projektu - Onepress

Moc lidera projektu
ebook
Autor: Susanne Madsen
Tłumaczenie: Jacek Konieczny
ISBN: 9788301220563
stron: 318, Format: ebook
Data wydania: 2021-11-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 75,20 zł (poprzednio: 94,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-18,80 zł)

Dodaj do koszyka Moc lidera projektu

Tagi: Zarz

Ksi

Dodaj do koszyka Moc lidera projektu

 

Osoby które kupowały "Moc lidera projektu", wybierały także:

  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
  • Jak odkupi
  • Notion w godzin
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga

Dodaj do koszyka Moc lidera projektu

Spis treści

Moc lidera projektu eBook -- spis treści

Wstęp Eddiego Obenga 9 Wstęp Mary McKinlay 11 Podziękowania 13 Wprowadzenie 15 Świat potrzebuje twojego geniuszu i twojego przywództwa 15 Co ci da ta książka 19 Cztery rozdziały 23 Strona internetowa i materiały dodatkowe 24 Co nowego zawiera to wydanie? 25 Co skłoniło mnie do napisania tej książki 27 01 Świat się zmienia, więc ty też musisz 29 Kierowanie a przewodzenie 29 Nastanie kultury ,,więcej za mniej" 31 Nie potrzebujemy kolejnych podwładnych, potrzebujemy liderów! 35 Trzy podstawowe błędy kierowników projektów 37 Macierz Przewodzenia Projektom(TM) i twój sposób działania 43 W stronę przewodzenia projektom 48 Znaczenie inteligencji emocjonalnej 53 Jak utrwalić nowe zachowania 56 02 Twoje ukryte pobudki 57 Dlaczego niektóre osoby w projekcie wzbudzają w tobie reakcję alergiczną 59 Skąd się biorą twoje przekonania 63 Czy twoje nastawienie ci służy 66 Wzmacniające nastawienie 70 Zrozum swoje ,,wielkie dlaczego" 76 Sześć potrzeb człowieka 77 Jak utrwalić nowe zachowania 85 03 Siedem zasad przewodzenia projektom 87 Zasada #1 Bądź autentyczny 89 Autentyczni liderzy żyją zgodnie ze swoimi podstawowymi wartościami 90 Kieruj się intuicją oraz instynktem 93 Odkryj wartości, które są dla ciebie autentyczne 96 Sens twojego przywództwa 100 Budowanie poczucia własnej wartości 103 Jak utrwalić nowe zachowania 108 Zasada #2 Przewódź z wizją 110 Znaczenie jasno sprecyzowanej wizji 111 Nawiąż partnerską relację z klientem 113 Znaczenie przenikliwości biznesowej 120 Miary strategicznego sukcesu 123 Ludzki wymiar zmiany 128 Jak utrwalić nowe zachowania 133 Zasada #3 Doskonal się i wprowadzaj innowacje 135 Utrzymywanie status quo nie wchodzi w rachubę 136 Co cię hamuje 138 Przezwyciężanie przeszkód 145 Różnorodność myśli napędza innowacje 147 Potęga pytań 151 Jak utrwalić nowe zachowania 155 Zasada #4 Wzmacniaj zespół 158 Wielcy liderzy tworzą warunki, w których inni mogą się rozwijać i wyróżniać 159 Sześć stylów przywództwa 163 Yin i yang przewodzenia projektom 168 Różne etapy rozwoju zespołu 174 Zasady funkcjonowania wydajnych zespołów 176 Trenowanie zespołu, żeby osiągał wysoką wydajność 181 Sześć potrzeb człowieka 185 Do poczucia pełnego spełnienia potrzebujemy czegoś więcej niż pieniędzy 187 Jak utrwalić nowe zachowania 194 Zasada #5 Buduj zaufanie w relacjach z interesariuszami 196 Znaczenie silnych więzi międzyludzkich 197 Znaczenie zaufania 199 Komunikuj się klarownie 205 Cztery poziomy komunikacji 213 Analizowanie interesariuszy 216 Wkraczając do jaskini lwa 220 Rozumienie typów osobowości 224 Jak utrwalić nowe zachowania 228 Zasada #6 Korzystaj ze skutecznych technik 231 Ludzie dostarczają projekty, ale procesy pomagają im to zrobić 232 Błędy w kierowaniu projektami 234 Zdefiniowanie projektu 237 Zdefiniowanie zespołu i inauguracja projektu 243 Ład projektowy i komunikacja 248 Przygotowywanie raportu statusowego 250 Wspólne planowanie 251 Zarządzanie ryzykiem 256 Szacowanie pracy i mierzenie wartości 263 Jak utrwalić nowe zachowania 271 Zasada #7 Działaj intencjonalnie 273 Trójkąt zarządzania czasem(TM) 274 Przełamanie błędnego koła 277 Jak utrwalić nowe zachowania 294 04 Jak przemienić się w lidera 297 Uświadom sobie swoje osiągnięcia 297 Sformułuj swoją wizję i cele jako lidera 300 Poproś o feedback i ustal plan działania 302 Przez działanie do myślenia 305 Poszerz swoją strefę komfortu 308 Zarządzaj swoim umysłem 310 Podtrzymuj motywację 313 Podsumowanie 314 Jak utrwalić nowe zachowania

Dodaj do koszyka Moc lidera projektu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.