reklama - zainteresowany?

Mit charyzmy - Onepress

Mit charyzmy
Autor: Olivia Fox Cabane
Tłumaczenie: Skoczylas Grażyna
ISBN: 9788378187462
okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,25 zł (poprzednio: 34,88 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,63 zł)

Dodaj do koszyka Mit charyzmy

Tagi: Przywództwo

Czy charyzmy można się nauczyć?

Podczas badań naukowcy dowiedli, że można podnieść lub obniżyć poziom charyzmy u danej osoby z taką łatwością, jak gdyby poruszało się pokrętłem.

W książce tej charyzma, spowita dotąd aurą mistycyzmu, została po raz pierwszy naukowo rozebrana na czynniki pierwsze. Autorka, polegając na odkryciach z różnych dziedzin nauki oraz czerpiąc ciekawe przykłady z życia, ukazuje mechanizmy tego zjawiska i krok po kroku tłumaczy, jak stać się osobą charyzmatyczną, wpływową i porywającą za sobą innych ludzi zarówno w pracy, w biznesie, jak i w życiu osobistym.

Charyzma nie jest darem, tylko narzędziem. W tej książce Cabane nam go dostarcza. - Seth Godin, autor m.in. książki Fioletowa krowa: zmień się i bądź rozpoznawalny

Cabane wyświadczyła nam wszystkim wielką przysługę. Wykorzystała solidną bazę naukową i żywą narrację do pouczającego opisu roli charyzmy w przywództwie zjawiska, które nadal słabo rozumiemy. - Robert B. Cialdini, autor bestsellerowego Wywierania wpływu na ludzi

Jeśli jesteś zainteresowany zwiększeniem swej zdolności do przejawiania charyzmy we wszystkim, co robisz w życiu, ta książka zapewni ci potrzebne umiejętności. - Psychology Today

Dodaj do koszyka Mit charyzmy

 

Osoby które kupowały "Mit charyzmy", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Mit charyzmy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Mit charyzmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.