reklama - zainteresowany?

Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsument - Onepress

Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsument
ebook
Autor: Andrzej B
ISBN: 978-83-255-4948-0
stron: 212, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 40,77 zł (poprzednio: 48,54 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,77 zł)

Dodaj do koszyka Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsument

Tagi: Ekonomia

Ksi

Dodaj do koszyka Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsument

 

Osoby które kupowały "Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsument", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsument

Spis treści

Dodaj do koszyka Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsument

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.