reklama - zainteresowany?

Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R - Onepress

Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R
ebook
Autor: Andrzej BÄ…k
ISBN: 978-83-255-4948-0
stron: 212, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,65 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,35 zł)

Dodaj do koszyka Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R

Tagi: Ekonomia

Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych, systematyka stosowanych metod i modeli oraz wskazanie obszarów zastosowań i możliwości wykorzystania wyników badań prowadzonych za pomocą metod mikroekonometrycznych w tym obszarze.

Tematyka (...) pracy wpisuje się w nurt rozważań dotyczących ważnego problemu metodologicznego w badaniach rynku, a mianowicie modelowania i prognozowania preferencji konsumentów. W pracy skupiono uwagę na metodach mikroekonometrycznych, takich jak: metody conjoint analysis, metody wyborów dyskretnych i modele klas ukrytych (...), które znajdują zastosowanie w badaniach preferencji. Wskazano na możliwość przeprowadzenia rozważanych analiz z wykorzystaniem niekomercyjnego programu CRAN R.

Dr hab. Barbara Pawełek, prof. UEK

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Układ książki pozwala na zachowanie właściwej proporcji treści poznawczych i treści aplikacyjnych. (...) Książka stanowi wartościową pozycję dla studentów i pracowników akademickich interesujących się badaniem preferencji konsumentów. (...) Prezentowane w książce metody badawcze oraz ich zastosowania stanowić mogą istotny element treści przedmiotów mieszczących się w programach kształcenia na wszystkich kierunkach związanych z badaniami marketingowymi oraz szeroko rozumianymi badaniami rynku.

Dr hab. Jacek Batóg, prof. US

Uniwersytet Szczeciński

Dodaj do koszyka Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R

 

Osoby które kupowały "Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R

Spis treści

Dodaj do koszyka Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.