reklama - zainteresowany?

Miejskość i duch innowacyjności - Onepress

Miejskość i duch innowacyjności
ebook
Autor: red. Krzysztof Bierwiaczonek, red. Marek S. Szczepański, red. Karolina Wojtasik
ISBN: 978-8-3801-2214-7
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)

Dodaj do koszyka Miejskość i duch innowacyjności

Tagi: Ekonomia

Książka Miejskość i duch innowacyjności zawiera autorskie artykuły analizujące współczesne zjawiska społeczne, kulturowe i gospodarcze związane z miastem i szeroko rozumianą innowacyjnością. Pojęcie to funkcjonuje w książce w wielu kontekstach związanych między innymi z zaangażowaniem obywatelskim, funkcjonowaniem miejskich przestrzeni publicznych, tworzeniem przemysłu kreatywnego, kampanii promocyjnych, procesem transferu technologii, a także nowej formy upamiętniania bliskich, jakimi są wirtualne cmentarze. Powiązanie tematyki miejskiej z refleksją nad innowacyjnością pozwala w nowej perspektywie spojrzeć na toczącą się aktualnie debatę próbującą odpowiedzieć na pytanie: jakie ma być współczesne miasto, jak ma funkcjonować, w jaki sposób może wykorzystywać potencjał mieszkańców, instytucji i firm, które działają na jego obszarze? Książka adresowana jest zatem do wszystkich, którzy interesują się współczesnymi problemami miasta i jego rozwoju. W sposób szczególny publikacja powinna zainteresować socjologów, ekonomistów, urbanistów, geografów społecznych oraz studentów kierunków społecznych, ekonomicznych i urbanistycznych.

Dodaj do koszyka Miejskość i duch innowacyjności

 

Osoby które kupowały "Miejskość i duch innowacyjności", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Miejskość i duch innowacyjności

Spis treści

Miejskość i duch innowacyjności eBook -- spis treści

Spis treści

 

Słowem wstępu (Marek S. Szczepański, Krzysztof Bierwiaczonek, Karolina Wojtasik) / 7

Krzysztof Bierwiaczonek, Marek S. Szczepański: Miejskość i innowacyjność — próba analizy socjologicznej / 11

Krzysztof Bierwiaczonek: W poszukiwaniu miejskości: pomiędzy miejskim centrum a galerią

handlową / 35

Zbigniew Zagała: Dlaczego należą..., czyli w jaki sposób wyjaśniać członkostwo ludzi w stowarzyszeniach? Refleksje nad miejską specyfiką aktywności obywatelskiej / 59

Grzegorz Gawron, Małgorzata Suchacka: Przemysły kreatywne w miastach regionu postindustrialnego. Próba przybliżenia sytuacji województwa śląskiego / 80

Aleksandra A. Wycisk: Innowacje w promocji miast województwa śląskiego / 107

Karolina Wojtasik: Transfer technologii jako nowe oblicze innowacyjności. Szkic teoretyczny / 132

Barbara Lewicka: Wirtualne cmentarze / 148

Zakończenie (Marek S. Szczepański, Krzysztof Bierwiaczonek, Karolina Wojtasik) / 169

 

Summary / 173

Zusammenfassung / 175

Dodaj do koszyka Miejskość i duch innowacyjności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.