reklama - zainteresowany?

Miejskość i duch innowacyjności - Onepress

Miejskość i duch innowacyjności
ebook
Autor: red. Krzysztof Bierwiaczonek, red. Marek S. Szczepański, red. Karolina Wojtasik
ISBN: 978-8-3801-2214-7
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)

Dodaj do koszyka Miejskość i duch innowacyjności

Tagi: Ekonomia

Książka Miejskość i duch innowacyjnoÅ›ci zawiera autorskie artykuÅ‚y analizujÄ…ce wspóÅ‚czesne zjawiska spoÅ‚eczne, kulturowe i gospodarcze zwiÄ…zane z miastem i szeroko rozumianÄ… innowacyjnoÅ›ciÄ…. PojÄ™cie to funkcjonuje w książce w wielu kontekstach zwiÄ…zanych miÄ™dzy innymi z zaangażowaniem obywatelskim, funkcjonowaniem miejskich przestrzeni publicznych, tworzeniem przemysÅ‚u kreatywnego, kampanii promocyjnych, procesem transferu technologii, a także nowej formy upamiÄ™tniania bliskich, jakimi sÄ… wirtualne cmentarze. PowiÄ…zanie tematyki miejskiej z refleksjÄ… nad innowacyjnoÅ›ciÄ… pozwala w nowej perspektywie spojrzeć na toczÄ…cÄ… siÄ™ aktualnie debatÄ™ próbujÄ…cÄ… odpowiedzieć na pytanie: jakie ma być wspóÅ‚czesne miasto, jak ma funkcjonować, w jaki sposób może wykorzystywać potencjaÅ‚ mieszkaÅ„ców, instytucji i firm, które dziaÅ‚ajÄ… na jego obszarze? Książka adresowana jest zatem do wszystkich, którzy interesujÄ… siÄ™ wspóÅ‚czesnymi problemami miasta i jego rozwoju. W sposób szczególny publikacja powinna zainteresować socjologów, ekonomistów, urbanistów, geografów spoÅ‚ecznych oraz studentów kierunków spoÅ‚ecznych, ekonomicznych i urbanistycznych.

Dodaj do koszyka Miejskość i duch innowacyjności

 

Osoby które kupowały "Miejskość i duch innowacyjności", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Miejskość i duch innowacyjności

Spis treści

Dodaj do koszyka Miejskość i duch innowacyjności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.