reklama - zainteresowany?

Miejskie tłumy. Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy - Onepress

Miejskie tłumy. Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy
ebook
Autor: Blanka Brzozowska
ISBN: 978-8-3808-8660-5
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,11 zł (poprzednio: 22,22 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,11 zł)

Dodaj do koszyka Miejskie tłumy. Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy

Tagi: Ekonomia | Marketing

Publikacja dotyczy kulturowych studiów miejskich z silnym uwzglÄ™dnieniem perspektywy badaÅ„ nad mediami i ich rolÄ… w ksztaÅ‚towaniu „nowej wspólnotowoÅ›ci”, którÄ… autorka próbuje zdefiniować w opozycji do tradycyjnych ujęć socjologicznych. Autorka akcentuje obserwowane wspóÅ‚czeÅ›nie zjawisko przenikania siÄ™ przestrzeni fizycznych i medialnych, a także Å›ledzi, jak na ich styku powstajÄ… nowe formy miejskiej wspólnotowoÅ›ci. Czytelnik może poznać spoÅ‚ecznÄ… perspektywÄ™ dziaÅ‚ania mediów sieciowych, w tym nowy wymiar powstawania i dziaÅ‚ania wspólnot konsumenckich.

Dodaj do koszyka Miejskie tłumy. Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy

 

Osoby które kupowały "Miejskie tłumy. Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Miejskie tłumy. Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy

Spis treści

Miejskie tłumy. Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy eBook -- spis treści

Wstęp 9

 

Problemy z miejskÄ… wspólnotÄ… 13

Wprowadzenie 13

Jeszcze Nowszy Urbanizm 23

SÄ…siedztwo i wspóÅ‚praca 32

Wspólnota wirtualna? 36

 

Wspólnotowość a kultura uczestnictwa 51

Fandom i kapitał subkulturowy 54

Kultura uczestnictwa jako spadkobierca fandomu 58

Od prosumpcji do produsage 68

Od ekonomii daru do gospodarki społecznościowej 72

Plemiona, tłumy i roje 76

Plemiona 78

TÅ‚umy 87

Crowdsourcing i crowdfunding 90

Roje 96

Krytyka kultury uczestnictwa 99

W stronÄ™ nowej wspólnotowoÅ›ci miejskiej 105

 

Medialne terytoria wspólnotowoÅ›ci w mieÅ›cie „cyfrowo zaktualizowanym” 113

 

Urbanizm społecznościowy 131

Kontekst urbanizmu społecznościowego 131

Crowdsourced city i urbanizm taktyczny 142

Placemaking i miasto piesze 151

Miasto-ogród (spoÅ‚ecznoÅ›ciowy) 159

Miejskie ogrodnictwo w kontekÅ›cie rozwoju mediów sieciowych 159

Wspólnotowość jedzÄ…cych 165

Crowdsourcing, crowdfunding i crowdmapping jako formy partycypacji w planowa-

niu i użytkowaniu przestrzeni zielonych 169

 

Grywalne miasto 175

Wspólnotowość zabawy 175

Zabawa i gra miejska 179

Grywalność i gamifikacja w mieście 183

Miasto – plansza do gry 197

Miejska wspólnotowość ludyczna? 209

 

Wspólnotowość tematyzowana 213

Wspólnota jako temat miasta 213

Rewitalizacja wspólnotowoÅ›ci 218

Wspólnota jako marka 220

Miasto kreatywne 223

Klasa kreatywna a wspólnotowość 223

Kreatywność wernakularna 231

 

Zakończenie 237

Bibliografia 239

Indeks nazwisk 257

Dodaj do koszyka Miejskie tłumy. Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.