reklama - zainteresowany?

Mi - Onepress

Mi
ebook
Autor: Alina Gorczy
ISBN: 978-83-7941-402-4
stron: 225, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,90 zł (poprzednio: 54,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-8,10 zł)

Dodaj do koszyka Mi

Tagi: Ekonomia | Sprzeda

Wobec post

Dodaj do koszyka Mi

 

Osoby które kupowały "Mi", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Mi

Spis treści

Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w poszukiwaniu źródeł wzrostu wartości rynkowej eBook -- spis treści

Wprowadzenie

Część I

Modelowe ujęcie międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw

Rozdział 1

Problem ekspansji

1.1. Istota ekspansji przedsiębiorstw

1.1.1. Definicje ekspansji

1.1.2. Ekspansja przedsiębiorstw - ujęcie problemu

1.2. Czynniki ekspansji przedsiębiorstw

1.2.1. Otoczenie przedsiębiorstwa jako szanse i zagrożenia

1.2.2. Zasoby przedsiębiorstwa jako atuty i słabości

1.2.3. Łańcuch wartości

1.3. Cel ekspansji

1.3.1. Maksymalizacja wartości rynkowej jako nadrzędny cel ekspansji .

1.3.2. Kwantyfikacja celu ekspansji i źródeł wzrostu wartości rynkowej.

Rozdział 2

Modele międzynarodowej ekspansji.

2.1. Opis modeli międzynarodowej ekspansji

2.1.1. Definicje międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw

2.1.2. Macierze ekspansji

2.1.3. Ścieżki ekspansji

2.2. Istota form międzynarodowej ekspansji

2.2.1. Pojęcie i klasyfikacje form międzynarodowej ekspansji

2.2.2. Ścieżki form międzynarodowej ekspansji

2.3. Międzynarodowa ekspansja a wzrost wartości rynkowej przedsiębiorstwa

2.3.1. Etapy międzynarodowej ekspansji i ich wpływ na wzrost wartości rynkowej przedsiębiorstwa

2.3.2 Uwarunkowania międzynarodowej ekspansji i ich udział w kształtowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa

Część II Formy międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw

Rozdział 3

Międzynarodowa ekspansja produktowa

3.1. Eksport jako forma międzynarodowej ekspansji produktowej

3.1.1. Istota i przesłanki eksportu

3.1.2. Eksport jako źródło wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstw

3.2. Kontrakty jako forma międzynarodowej ekspansji produktowej

3.2.1. Istota i przesłanki kontraktów

3.2.2. Kontrakty jako źródła wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa

Rozdział 4

Międzynarodowa ekspansja zasobowa

4.1. Licencjonowanie jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej

4.1.1. Istota i przesłanki licencjonowania

4.1.2. Licencjonowanie jako źródło wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa

4.2. Franchising jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej

4.2.1. Istota i przesłanki franchisingu

4.2.2. Franchising jako źródło wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa

4.3. Alianse strategiczne jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej

4.3.1. Istota i przesłanki aliansów strategicznych

4.3.2. Alianse strategiczne jako źródła wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa

Rozdział 5

Międzynarodowa ekspansja

5.1. Joint venture jako forma międzynarodowej ekspansji kapitałowej

5.1.1. Istota i przesłanki joint venture

5.1.2. Joint venture jako źródło wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa

5.2. Samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej za granicą jako forma międzynarodowej ekspansji kapitałowej

5.2.1. Istota i przesłanki samodzielnego prowadzenia działalności za granicą

5.2.2. Samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej za granicą jako źródło wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa

Część III

Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w liczbach i przykładach w oparciu o polską gospodarkę

Rozdział 6

Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w Polsce

6.1. Uwarunkowania rozwoju międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw w Polsce

6.1.1. Ekspansja produktowa

6.1.2. Ekspansja zasobowa

6.1.3. Ekspansja kapitałowa

6.2. Ocena wykorzystania form międzynarodowej ekspansji przez przedsiębiorstwa w Polsce

Rozdział 7

Międzynarodowa wycena przedsiębiorstw i jej wpływ na wzrost wartości przedsiębiorstw

7.1. LPP

7.1.1. Atuty i słabości LPP

7.1.2. Ścieżka ekspansji LPP

7.1.3. Ocena form międzynarodowej ekspansji LPP z uwzględnieniem szans i zagrożeń

7.1.4. Wpływ Międzynarodowej ekspansji na wartość rynkową LPP

7.2. Comarch

7.2.1. Atuty i słabości Comarch

7.2.2. Ścieżka ekspansji Comarch

7.2.3. Ocena form międzynarodowej ekspansji Comarch z uwzględnieniem szans i zagrożeń

7.2.4. Wpływ międzynarodowej ekspansji na wartość rynkową Comarch

7.3. Bioton

7.3.1. Atuty i słabości Biotonu

7.3.2. Ścieżka ekspansji Biotonu

7.3.3. Ocena form międzynarodowej ekspansji Biotonu z uwzględnieniem szans i zagrożeń

7.3.4. Wpływ międzynarodowej ekspansji na wartość rynkową Biotonu

Podsumowanie

Bibliografia

Dodaj do koszyka Mi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.